Sekretarka/Sekretarz Kancelarii Prawnej; Asystent/Asystentka
Kancelaria Prawna Joanna May
-
Płock, mazowieckie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Praca od zaraz
Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w doradztwie i obsłudze procesowej, na rzecz zarówno dużych podmiotów gospodarczych, jak i klientów indywidualnych, poszukuje do swojego zespołu pracownika biurowego zarządzającego sekretariatem kancelarii.
Dla nas możesz, ale nie musisz być młody/młoda, ale koniecznie - mądry/mądra!
MIEJSCE PRACY: Płock (biuro w centrum miasta)
WYMOGI:
wykształcenie co najmniej średnie maturalne
posługiwanie się bezbłędną polszczyzną w mowie i piśmie
praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office w szczególności MS Word, Outlook, Excel oraz narzędzi chmurowych
niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
dyspozycyjność (w dni powszednie)
POŻĄDANE CECHY:
dyskrecja i wysoka kultura osobista
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikatywność
odpowiedzialność, sumienność i dokładność, dbałość o szczegóły
samodzielność i dobra, terminowa organizacja pracy
umiejętność pracy pod presją czasu oraz wykonywania równolegle wielu różnorodnych zadań o różnym stopniu skomplikowania i trudności
podzielność uwagi, uważność
umiejętność przyjmowania krytyki i pochwał
gotowość uczenia się i łatwość w przyswajaniu wiedzy
DODATKOWYM, CHOĆ NIEKONIECZNYM ATUTEM BĘDZIE:
znajomość specyfiki pracy kancelarii prawnej/sądu
wykształcenie wyższe
wysoko rozwinięte kompetencje językowe
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
obejmuje bieżącą obsługę Kancelarii, w tym m.in.:
koordynacja prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (przyjmowanie, rejestrowanie – dopasowywanie do odpowiednich kategorii, kompletowanie pism, przygotowywanie etykiet i wysyłanie/składanie korespondencji)
skanowanie korespondencji przychodzącej
kontakty z sądami, urzędami, organami ścigania, instytucjami publicznymi (telefoniczne i mailowe)
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie i formatowanie dokumentów, dbanie o jakość, spójność i estetykę dokumentów
prowadzenie dokumentacji biurowej, przygotowywanie zestawień i rejestrów
prowadzenie elektronicznej bazy danych dokumentów
archiwizacja dokumentów
prowadzenie kalendarza spotkań i spraw sądowych
przygotowanie i obsługa spotkań z klientami (sporadycznie serwis kawowy podczas spotkań w kancelarii),
wsparcie zespołu kancelarii w codziennej pracy
wykonywanie czynności asystenckich i administracyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy
OFERUJEMY:
stabilne miejsce zatrudnienia w kancelarii od dawna funkcjonującej na rynku
biurową pracę stacjonarną w profesjonalnym środowisku pracy
standardowo – kawę/herbatę/wodę
okresowo możliwość skomasowania czasu pracy w 4 dniowym tygodniu
pracę w pełnym wymiarze czasu - od zaraz, ale na stałe – po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę
rynkowy, adekwatny do umiejętności i zaangażowania poziom wynagrodzenia
Osoby zainteresowane aplikowaniem (na adres: @ PROSIMY:
o podanie w dokumentach aplikacyjnych
od kiedy mogą podjąć pracę i na jaki okres
wysokości oczekiwanego wynagrodzenia oraz preferowanego wymiaru czasu pracy
zamieszczanie poniższej klauzuli, dotyczącej przetwarzania danych (RODO):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez kancelarię Prawną Joanna May, mieszczącą się w Płocku /zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Dla nas możesz, ale nie musisz być młody/młoda, ale koniecznie - mądry/mądra!
MIEJSCE PRACY: Płock (biuro w centrum miasta)
WYMOGI:
wykształcenie co najmniej średnie maturalne
posługiwanie się bezbłędną polszczyzną w mowie i piśmie
praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office w szczególności MS Word, Outlook, Excel oraz narzędzi chmurowych
niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
dyspozycyjność (w dni powszednie)
POŻĄDANE CECHY:
dyskrecja i wysoka kultura osobista
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikatywność
odpowiedzialność, sumienność i dokładność, dbałość o szczegóły
samodzielność i dobra, terminowa organizacja pracy
umiejętność pracy pod presją czasu oraz wykonywania równolegle wielu różnorodnych zadań o różnym stopniu skomplikowania i trudności
podzielność uwagi, uważność
umiejętność przyjmowania krytyki i pochwał
gotowość uczenia się i łatwość w przyswajaniu wiedzy
DODATKOWYM, CHOĆ NIEKONIECZNYM ATUTEM BĘDZIE:
znajomość specyfiki pracy kancelarii prawnej/sądu
wykształcenie wyższe
wysoko rozwinięte kompetencje językowe
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
obejmuje bieżącą obsługę Kancelarii, w tym m.in.:
koordynacja prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (przyjmowanie, rejestrowanie – dopasowywanie do odpowiednich kategorii, kompletowanie pism, przygotowywanie etykiet i wysyłanie/składanie korespondencji)
skanowanie korespondencji przychodzącej
kontakty z sądami, urzędami, organami ścigania, instytucjami publicznymi (telefoniczne i mailowe)
przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie i formatowanie dokumentów, dbanie o jakość, spójność i estetykę dokumentów
prowadzenie dokumentacji biurowej, przygotowywanie zestawień i rejestrów
prowadzenie elektronicznej bazy danych dokumentów
archiwizacja dokumentów
prowadzenie kalendarza spotkań i spraw sądowych
przygotowanie i obsługa spotkań z klientami (sporadycznie serwis kawowy podczas spotkań w kancelarii),
wsparcie zespołu kancelarii w codziennej pracy
wykonywanie czynności asystenckich i administracyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy
OFERUJEMY:
stabilne miejsce zatrudnienia w kancelarii od dawna funkcjonującej na rynku
biurową pracę stacjonarną w profesjonalnym środowisku pracy
standardowo – kawę/herbatę/wodę
okresowo możliwość skomasowania czasu pracy w 4 dniowym tygodniu
pracę w pełnym wymiarze czasu - od zaraz, ale na stałe – po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę
rynkowy, adekwatny do umiejętności i zaangażowania poziom wynagrodzenia
Osoby zainteresowane aplikowaniem (na adres: @ PROSIMY:
o podanie w dokumentach aplikacyjnych
od kiedy mogą podjąć pracę i na jaki okres
wysokości oczekiwanego wynagrodzenia oraz preferowanego wymiaru czasu pracy
zamieszczanie poniższej klauzuli, dotyczącej przetwarzania danych (RODO):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez kancelarię Prawną Joanna May, mieszczącą się w Płocku /zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Dodana
Wygasa
(za 4 dni)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Płock
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
-
Asystent/-tka administracyjna Biura (branża techniczna)
SalesHR- 5 500-7 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
Polecana PopularnaWygasa -
Asystentka Biura | ½ etatu | Warszawa | Metro Wilanowska |
Gi Group S.A. Profil pracodawcy- 35-35 zł brutto / godz.
- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Praktykant/ka w HR
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- staż/praktyka
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Staż w Biurze Sprzedaży
Lidl Polska sp. z o. o.- 4 960-5 704 zł brutto / mies.
- Wyszków
- staż/praktyka
- wideo
PolecanaDodana -
-
Asystent/-tka administracyjna Biura (branża techniczna)
SalesHR- 5 500-7 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
Polecana PopularnaWygasa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Nowe Boryszewo
-
Praca Maszewo Duże
-
Praca Brwilno
-
Praca Mirosław
-
Praca Stara Biała
-
Praca Sendeń Duży
-
Praca Rogozino
-
Praca Łąck
-
Praca Goślice
-
Praca Miszewko Strzałkowskie
-
Praca Słupno
-
Praca Emilianów
-
Praca Gorzewo
-
Praca Nowe Proboszczewice
-
Praca Sikórz
-
Praca Radzanowo
-
Praca Annopol
-
Praca Nowy Duninów
-
Praca Gąbin
-
Praca Bielsk