Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
GastroInvest Group
-
Rzeszów, podkarpackie
Inny
Umowa o pracę
Firma GastroInvest Group poszukuje Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego!
Jesteśmy jednym z liderów w branży szkoleniowej HoReCa, a dynamiczny rozwój naszej firmy stwarza szansę na dołączenie do naszego zespołu.
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie klientów telefonicznie z naszej bazy danych.
- Budowanie bazy CRM poprzez wyszukiwanie nowych leadów.
- Obsługa klientów po zakończeniu procesu sprzedaży.
- Współpraca i komunikacja z działem administracji.
- Wsparcie mailowe i telefoniczne pracowników terenowych oraz wykonywanie drobnych zadań administracyjnych.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Rzeszowa, z możliwością korzystania z parkingu.
- Umowę zlecenie na okres próbny (2 miesiące), a następnie umowę o pracę.
- Godziny pracy pomiędzy 9:00 a 16:00.
- Wynagrodzenie 3000 zł netto + wysokie premie uzależnione od osiągniętych wyników.
- Przyjazną atmosferę pracy, dwie przerwy: śniadaniową (15 minut) i obiadową (30 minut) – obie płatne.
- Kącik kawowy z przekąskami oraz wsparcie w procesie wdrożeniowym, który trwa 2 tygodnie.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej.
- Chęć do pracy oraz zaangażowanie w realizację celów.
- Zdolność do pracy pod presją i orientacja na wyniki.
- Chęć rozwoju zawodowego.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz się rozwijać w dynamicznej firmie, prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny). Dołącz do naszego zespołu i osiągaj z nami sukcesy!
Jesteśmy jednym z liderów w branży szkoleniowej HoReCa, a dynamiczny rozwój naszej firmy stwarza szansę na dołączenie do naszego zespołu.
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie klientów telefonicznie z naszej bazy danych.
- Budowanie bazy CRM poprzez wyszukiwanie nowych leadów.
- Obsługa klientów po zakończeniu procesu sprzedaży.
- Współpraca i komunikacja z działem administracji.
- Wsparcie mailowe i telefoniczne pracowników terenowych oraz wykonywanie drobnych zadań administracyjnych.
Oferujemy
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Rzeszowa, z możliwością korzystania z parkingu.
- Umowę zlecenie na okres próbny (2 miesiące), a następnie umowę o pracę.
- Godziny pracy pomiędzy 9:00 a 16:00.
- Wynagrodzenie 3000 zł netto + wysokie premie uzależnione od osiągniętych wyników.
- Przyjazną atmosferę pracy, dwie przerwy: śniadaniową (15 minut) i obiadową (30 minut) – obie płatne.
- Kącik kawowy z przekąskami oraz wsparcie w procesie wdrożeniowym, który trwa 2 tygodnie.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej.
- Chęć do pracy oraz zaangażowanie w realizację celów.
- Zdolność do pracy pod presją i orientacja na wyniki.
- Chęć rozwoju zawodowego.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz się rozwijać w dynamicznej firmie, prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny). Dołącz do naszego zespołu i osiągaj z nami sukcesy!
Dodana
Wygasa
(za 4 dni)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Rzeszów
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Trzebownisko
-
Praca Pogwizdów Nowy
-
Praca Zaczernie
-
Praca Krasne
-
Praca Rudna Mała
-
Praca Racławówka
-
Praca Boguchwała
-
Praca Świlcza
-
Praca Łąka
-
Praca Rogoźnica
-
Praca Mrowla
-
Praca Nosówka
-
Praca Tyczyn
-
Praca Tajęcina
-
Praca Jasionka
-
Praca Woliczka
-
Praca Kielnarowa
-
Praca Strażów
-
Praca Lutoryż
-
Praca Siedliska