American Heart of Poland Spółka Akcyjna

Specjalista/Specjalistka ds. Komunikacji Wizualnej

  • Katowice, śląskie

Specjalista ds. PR

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca hybrydowa

Specjalista/Specjalistka ds. Komunikacji Wizualnej

Grupa American Heart of Poland (Grupa AHP) zapewnia pacjentom w ponad 20 ośrodkach medycznych w całym kraju kompleksową, ciągłą, wielospecjalistyczną i nowoczesną opiekę medyczną, integrującą edukację prozdrowotną, profilaktykę, diagnostykę, leczenie oraz rehabilitację w zakresie chorób cywilizacyjnych, w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Jesteśmy częścią Gruppo San Donato (GSD), która jest jedną z największych włoskich grup medycznych, prowadzącą m.in. instytuty naukowe, centra diagnostyczne, szpitale oraz uniwersytet medyczny Vita Salute San Raffaele w Mediolanie.

Jesteś pasjonatem wizualnych form wyrazu? Uwielbiasz tworzyć grafiki, które przyciągają wzrok i budują wizerunek marki?

Jeśli chcesz pracować w dynamicznym zespole to ta oferta jest dla Ciebie!

Jesteśmy otwarci na Kandydatów z całej Polski.

Dołącz do nas jako Specjalista/Specjalistka ds. Komunikacji Wizualnej!

Zakres obowiązków

  • Projektowanie graficzne, przygotowywanie materiałów na potrzeby stron www oraz mediów społecznościowych.
  • Opracowywanie prezentacji (m.in. projekty grafik, gadżetów, wizytówek).
  • Projektowanie elementów reklamy zewnętrznej, materiałów promocyjnych i reklamowych POS (katalogi, ulotki).
  • Przygotowanie plików do druku, koordynacja kontaktów z drukarnią i producentami gadżetów.
  • Obróbka graficzna zdjęć, edycja grafik i galerii w wewnętrznym systemie komunikacji.
  • Współpraca z działami firmy, w szczególności z HR, IT w zakresie wizualizacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz w zakresie budowy i rozwoju stron internetowych oraz aplikacji pod kątem graficznym.​
  • Weryfikacja i zapewnienie spójności graficznej, aktualizacja i edycja stron internetowych podmiotów Grupy AHP.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Samodzielność w skutecznym rozwiązywaniu problemów.
  • Efektywne działanie w zespole interdyscyplinarnym oraz budowanie partnerskich relacji.​
  • Kreatywność, poczucie estetyki, dbałość o szczegóły i precyzja w realizacji powierzonych obowiązków​.
  • Umiejętność zarządzania czasem i dotrzymywanie ustalonych terminów.
  • Pasja do wykonywanych zadań i chęć rozwijania swoich umiejętności.
  • Biegła obsługa programów graficznych Adobe: Illustrator, Photoshop.
  • Umiejętność przygotowania plików do druku, znajomość platformy WordPress oraz edycji stron www.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym oraz mobilności.
  • Mile widziane znajomość programów Adobe: InDesign, After Effects, Premiere Pro.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
  • Pełną wyzwań pracę przy ciekawych projektach.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Pracę w zgranym i wspierającym zespole.
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość częściowej pracy zdalnej.
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz inne benefity pracownicze.

Pokaż nam swoje umiejętności – prześlij portfolio!

Twoja kreatywność i doświadczenie są dla nas bardzo ważne! Jeśli posiadasz portfolio, koniecznie podziel się swoimi najlepszymi pracami – to doskonała okazja, aby zaprezentować swój styl i umiejętności w praktyce.

  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Karta MultiSport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).  



    1. Administratorem Państwa Danych osobowych jest American Heart of Poland S.A., ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń (https://ahop.pl).

    2. Przestrzeganie zasad ochrony danych nadzoruje wyznaczony u Administratora Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez wysłanie wiadomości na adres e- mail: rodo@ahop.pl lub pisemnie na adres wskazany powyżej, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.

    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679), w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679), na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) oraz prawnie uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w związku z wymaganym czasem ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

    4. Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z Ustawą z dnia 13 maja 2016 r w sprawie przeciwdziałania zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich ( Dz. U. 2016 poz. 862 z późn. zm.) w przypadku osób podejmujących pracę na stanowisku wymagającym bezpośredniego kontaktu z osobą małoletnią, będziemy dokonywać sprawdzenia kandydata w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. W związku z powyższym, na dalszym etapie rekrutacji może być niezbędnym podanie dodatkowo numeru PESEL.

    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

    6. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od momentu ich zebrania. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane do czasu odwołania zgody, ale nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy od daty wyrażenia zgody. W przypadku ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń termin przechowywania danych ulegnie wydłużeniu zgodnie z przepisami prawa.

    7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie drogą elektroniczna na adres rodo@ahop.pl

    8. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    9. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. Niepodanie danych powoduje brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.

    10. Posiadają Państwo, na każdym etapie przetwarzania danych przez Spółkę, prawo do:


              a) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez naszą Spółkę danych oraz do uzyskania kopii tych danych,


              b) sprostowania swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu                     przetwarzania.


              c) całkowitego usunięcia swoich danych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do            realizacji tego prawa;


             d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody), jeżeli nie będą zachodziły inne prawne                      przeciwskazania do realizacji tego prawa;


             e) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do realizacji tego prawa;


             f) przeniesienia danych do innego administratora danych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.



         11. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmioty świadczące w Spółce usługi niezbędne             do realizacji celu wskazanego powyżej.


         12. Informujemy, że mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W                     Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).


     


     


  • Prosimy o zamieszczenie w treści aplikacji następującej kwestii: Zapoznałam/em się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.).

  • W American Heart of Poland S.A obowiązuje „Polityka zgłaszania nieprawidłowości”. Każdorazowo osoba ubiegająca się o pracę i zainteresowana jej treścią (procesem zgłaszania nieprawidłowości) może ją uzyskać do wglądu w siedzibie Spółki. Dodatkowo formularz zgłoszenia wraz z adresem zgłaszania nieprawidłowości zamieszczony jest na stronie internetowej Spółki pod adresem www.ahop.pl

Dodana
Wygasa (za 25 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy