
Administrator nieruchomości
-
Sosnowiec, śląskie
Administrator nieruchomości
Umowa o pracę
Pełny etat
Specjalista (mid/regular)
Praca stacjonarna
Praca od zaraz
ADM ZN Sp. z o.o. jest firmą działającą w branży od 1993 roku na terenie całego województwa śląskiego. Spółka specjalizuje się w zarządzaniu Wspólnotami Mieszkaniowymi.
Aktualnie poszukujemy Administratora nieruchomości z doświadczeniem na tym stanowisku do naszego biura terenowego w Sosnowcu..Jesteśmy firmą mającą 30-letnie DOŚWIADCZENIE na rynku zarządzania nieruchomościami w Polsce, GWARANTUJEMY PROFESJONALIZM w każdej sytuacji.
Naszym największym atutem są LUDZIE. Uczymy się od najlepszych ale też stale kształcimy następców;
Obszar naszej działalności to przede wszystkim Śląsk i Zagłębie Dąbrowskie ale również Bielsko-Biała, Tychy i okolice. Stale pozyskujemy nieruchomości do zarządzania w nowych lokalizacjach. Obsługujemy zarówno wspólnoty mieszkaniowe, jak i klientów indywidualnych.
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie dokumentacji klienta (uchwały, protokoły z posiedzeń Rad/ Zarządów Wspólnot, polis ubezpieczeniowych, faktury, rachunki, zlecenia),
-
Prowadzenie korespondencji z Właścicielem, Zarządem Wspólnoty, z dostawcami i usługodawcami, organami administracyjnymi,
-
Przekazywanie informacji pomiędzy firmą zarządzająca a Właścicielem nieruchomości,
-
Nadzór nad bieżącą obsługą techniczną nieruchomości,
-
Uczestnictwo w realizacja planu remontów, zbieraniu ofert, negocjacjach, sporządzanie umów, merytoryczny nadzór nad realizacją,
-
Udział w tworzenie budżetów rocznych wspólnot oraz budżetów poszczególnych inwestycji,
-
Okresowe raportowanie Właścicielowi nieruchomości z realizacji założeń budżetowych, proponowanie korekt,
-
Kontrola przychodów i kosztów nieruchomości,
-
Przekazanie kompletnych materiałów do rozliczenia działu księgowości
-
Udział w zebraniach zarządu oraz członków wspólnoty, udzielanie pomocy , doradzanie i wspieranie zarządu i członków wspólnoty, spotykanie się z właścicielem nieruchomości lub jego reprezentantami,
Wymagania
-
wykształcenie wyższe
-
minimum 2 lata doświadczenia na wymienionym stanowisku
-
mile widziana licencja Zarządcy Nieruchomości
-
znajomość ustawy o własności lokali
-
prawo jazdy kat. B
-
dobra znajomość obsługi komputera
-
umiejętność redagowania pism urzędowych
-
biegła obsługa pakietu ms office
-
predyspozycje do negocjacji
-
fachowa obsługa klienta
-
miła aparycja
-
wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
pracę na terenie Sosnowca w stabilnej Firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży zarządzania nieruchomościami
-
umowę o pracę
-
pełen wymiar czasu pracy
-
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności
-
szeroki pakiet dofinansowań w ramach ZFŚS
-
szkolenie z zakresu obsługi oprogramowania, wsparcie techniczne i merytoryczne
-
Administratorem danych osobowych jest ADM ZN Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Kosynierów 35, NIP: 6443509800. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADM ZN Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Kosynierów 35, NIP: 6443509800 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Praca alert - powiadomienia
Administrator nieruchomości, Sosnowiec
-
Dodana
-
Dodana
-
Dodana
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPodobne oferty pracy
-
Pracownik hali w markecie budowlanym
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Konin
- umowa zlecenie
Wygasa -
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Mysłowice
-
Praca Będzin
-
Praca Czeladź
-
Praca Dąbrowa Górnicza
-
Praca Siemianowice Śląskie
-
Praca Katowice
-
Praca Sarnów
-
Praca Preczów
-
Praca Wojkowice
-
Praca Psary
-
Praca Strzyżowice
-
Praca Chorzów
-
Praca Jaworzno
-
Praca Rogoźnik
-
Praca Bobrowniki
-
Praca Imielin
-
Praca Świętochłowice
-
Praca Dobieszowice
-
Praca Lędziny
-
Praca Siemonia