Specjalista do spraw zamówień publicznych

  • Śrem, wielkopolskie pow. śremski

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: [Inne] : 1. posiada wykształcenie wyższe preferowane na kierunkach: zamówienia publiczne, prawo, administracja,
    2. bardzo dobrze zna ustawę Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia wykonawcze i inne wytyczne w tym zakresie, a także potrafi je stosować w praktyce (warunek bezwzględny),
    3. posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 2 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy