Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.02.2025

Starszy specjalista ds. rozliczeń budżetu oraz planowania

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  • Sprawdza dowody księgowe dysponenta III stopnia w zakresie klasyfikacji budżetowej i zadaniowej pod względem prawidłowej realizacji planu finansowego, zaangażowania i wykonania.
  • Sporządza i wprowadza do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR comiesięczne zapotrzebowanie na środki finansowe, w tym w zakresie środków krajowych, PT FEnIKS, MF EOG, NMF oraz innych programów.
  • Sporządza miesięczne informacje i analizy finansowe w zakresie wykonania budżetu i projektów unijnych.
  • Wprowadza dane do Systemu Obsługi Kultury i uzgadnia zmiany w planie Ministerstwa dysponenta III stopnia.
  • Współuczestniczy przy opracowaniu projektu i zmian planów finansowych dysponenta III stopnia w układzie klasyfikacji tradycyjnej oraz budżetu zadaniowego, w zakresie programów i projektów unijnych.
  • Wprowadza do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR harmonogram dochodów i wydatków.
  • Uzgadnia i dokonuje zmiany planu budżetu inwestycyjnego Ministerstwa dysponenta III stopnia.
  • Współuczestniczy w przygotowaniu zestawień i dokumentów do kontroli.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku merytorycznym dedykowanym do realizacji zadań z zakresu finansów
  • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, umiejętności analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse i/lub rachunkowość
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości budżetowej
  • Przeszkolenie w zakresie: obsługi programu TREZOR lub obsługi programu finansowo-księgowego lub planowania budżetowego w JSFP
  • Umiejętność obsługi programu TREZOR, programu BUZA, obsługi programu finansowo-księgowego

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • Dofinansowanie do kart sportowych,
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Dobrą lokalizację,
  • Miłą atmosferę pracy.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.02.2025

Polecani pracodawcy