Inspektor nadzoru budowlanego Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubinie

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubinie
  • Lubin, dolnośląskie pow. lubiński

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca biurowa przy komputerze
  • siedziba urzędu znajduje się na III piętrze w budynku z windą
  • przyjęcia interesantów i stron postępowań oraz udzielanie wyjaśnień i informacji
  • praca poza siedzibą urzędu polegająca na przeprowadzaniu oględzin w terenie, kontroli obowiązkowych oraz kontroli budów i obiektów użytkowanych
  • korzystanie z samochodu służbowego bez etatowego kierowcy
  • praca na terenie Powiatu Lubińskiego
  • prowadzi kontrole przebiegu budowy oraz utrzymania obiektów budowlanych
  • prowadzi postępowania administracyjne w zakresie właściwości i kompetencji organu nadzoru budowlanego oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień
  • prowadzi obowiązkową kontrolę przed wydaniem pozwolenia na użytkowanie
  • prowadzi postępowanie wyjaśniające przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych
  • prowadzi postępowania egzekucyjne należności o charakterze niepieniężnym, wynikające z wydanych decyzji lub przepisów

Wymagania

  • wykształcenie: średnie budowlane
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej
  • znajomość przepisów prawa budowlanego oraz przepisów i procedur administracyjnych
  • wiedza techniczna oraz umiejętność fachowej oceny zjawisk lub rozwiązań technicznych
  • stan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 m i przy komputerze
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe wyższe budowlane, prawnicze, administracja
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji rządowej lub samorządowej, szczególnie w nadzorze budowlanym lub administracji architektoniczno-budowlanej
  • umiejętność argumentowania oraz wykładni przepisów prawnych
  • odporność na stres oraz komunikatywność
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
Dodana
Wygasa (jutro)

Polecani pracodawcy