Specjalista ds. płac i księgowości

  • Rzeszów, podkarpackie

Księgowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Inne wymagania: 1.Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne:
    a)ukończone ekonomiczne studia licencjackie, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie udokumentowanej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,
    b)lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna
    i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,
    c)ma obywatelstwo polskie;
    d)ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
    e)nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
    f)posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. płac i księgowości;

    Umiejętności zawodowe konieczne:
    znajomość:
    a)przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
    b)ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
    c)przepisów związanych z ustalaniem zobowiązań z tytułu wynagrodzeń,
    d)oraz innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji obowiązków na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości,
    e)ochrony danych osobowych.

    Umiejętności zawodowe pożądane:
    a)znajomość programów płacowych, obsługa kasy fiskalnej,
    b)bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
    c)praktyczne umiejętności w zakresie elektronicznej wymiany korespondencji z instytucjami m.in. ZUS, US, PFRON i inne.

    Dodatkowe atuty:
    doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac w pracy w sektorze finansów publicznych, w podmiotach leczniczych,

    Doświadczenie zawodowe: praca w służbach finansowo-księgowych, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi płacowej,

    dodatkowe:
    a)bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, terminowość, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 900 do 7 100 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy