Inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
  • Włocławek, kujawsko-pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP we Włocławku. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo: brak windy, podjazdów, dostosowanych toalet. Praca z zastosowaniem komputera i typowych urządzeń biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu, a także poza jego siedzibą. Możliwość sporadycznych wyjazdów na narady służbowe.

  • prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • sporządzanie i przedstawianie Komendantowi Miejskiemu PSP, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
  • przedstawianie Komendantowi Miejskiemu PSP wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
  • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników
  • uczestniczenie w pracach, powołanej przez Komendanta Miejskiego, komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobiegania chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników Komendy Miejskiej

Wymagania

  • wykształcenie: średnie w zawodzie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • ważne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (dzisiaj)