Referendarz w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Ministra

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze, praca pod presją czasu, nietypowe godziny pracy: praca zgodnie z harmonogramem między godziną 7:00 a 20:00 tj. od 7:00 do 15:00 oraz od 12:00 do 20:00).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II p.,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Zapewnia obsługę sekretariatu członka kierownictwa Ministerstwa, w szczególności: łączy rozmowy telefoniczne, w tym w języku angielskim i udziela - w uzgodnieniu z członkiem kierownictwa Ministerstwa lub bezpośrednim przełożonym - podstawowych informacji, koordynuje obieg korespondencji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Ministerstwa, w tym również w systemie EZD, kompletuje i przedkłada korespondencję do dekretacji i podpisu członka kierownictwa Ministerstwa, w uzgodnieniu z członkiem kierownictwa Ministerstwa lub bezpośrednim przełożonym zapewnia właściwy obieg informacji między komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, zapewnia wyposażenie sekretariatu w materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych i materiały biurowe
  • Organizuje dzień pracy członka kierownictwa Ministerstwa, w tym prowadzi terminarz spotkań oraz sprawy związane z przyjmowaniem gości
  • Przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do członka kierownictwa Ministerstwa
  • Monitoruje terminowość pism i dokumentów podpisywanych przez członka kierownictwa Ministerstwa
  • Tworzy i aktualizuje podręczne zbiory aktów normatywnych, publikacji i innych dokumentów lub materiałów niezbędnych członkowi kierownictwa Ministerstwa w bieżącej pracy
  • Przygotowuje pisma w tym notatki służbowe zlecane przez członka kierownictwa Ministerstwa, dyrektora Biura Ministra lub zastępcę dyrektora Biura Ministra
  • Współuczestniczy w organizowaniu krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych członka kierownictwa Ministerstwa, w tym w prowadzeniu formalności wizowych, rezerwacji biletów i noclegów oraz rozliczaniu wyjazdów służbowych
  • Wspiera koordynację i organizację roboczych narad kierownictwa Ministerstwa

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu lub w administracji publicznej
  • Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Aktywów Państwowych oraz przepisów określających podział pracy kierownictwa Ministerstwa
  • Znajomość przepisów w zakresie dostępu do informacji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności i kompetencje: dobrej organizacji pracy, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, umiejętności pracy pod presją czasu, pracy w zespole, precyzyjnego przekazywania informacji, komunikatywność, rzetelność, wysoka kultura osobista.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Oferujemy

Czas i organizacja pracy

  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
  • Indywidualny rozkład czasu pracy.
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru.

Wypoczynek

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.

Sport, rekreacja i czas wolny

  • Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Miejsce do ćwiczeń.
  • Miejsce do odświeżenia się.
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.

Benefity finansowe

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Nagroda jubileuszowa.
  • „Trzynaste” wynagrodzenie.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Możliwość przystąpienia do PPK.
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.

Dojazd do pracy

  • Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.

Inne

  • Bufet.
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.
Dodana
Wygasa (za 2 dni)

Polecani pracodawcy