Starszy specjalista ds. informacji zewnętrznej

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • gotowość do krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • użytkowanie sprzętu biurowego
  • praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym
  • budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru
  • budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami
  • przygotowuje i publikuje treści na profilach MRiRW w serwisach społecznościowych w celu dostarczenia aktualnych informacji dotyczących prac resortu internautom;
  • zamieszcza na profilach MRiRW w serwisach społecznościowych informacje dotyczące projektów informacyjnych, promocyjnych i edukacyjnych;
  • przygotowuje i publikuje filmiki na profilach MRiRW w serwisach społecznościowych;
  • planuje publikacje na profilach MRiRW w serwisach społecznościowych;
  • zamieszcza na profilach MRiRW w serwisach społecznościowych informacje dotyczące projektów informacyjnych, promocyjnych i edukacyjnych;
  • udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym udostępnianie informacji publicznych) w celu dostarczenia odpowiedzi wnioskodawcom.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe o kierunku filologia polska lub o kierunku public relations
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Wiedza z zakresu komunikacji społecznej i public relations, w tym mediów społecznościowych
  • Wiedza z zakresu technicznej obsługi mediów społecznościowych
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania organów administracji publicznej
  • Komunikatywność
  • Kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia profili firm/ instytucji w mediach społecznościowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Umiejętność pisania i redagowania tekstów
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej

Oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, adaptacja pracownika przygotowująca do codziennej pracy

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna uzgodniona z pracodawcą, praca zdalna okazjonalna), możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

Sport, rekreacja i zdrowie: platforma MyBenefit, dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów), Strefa Kreacji - komfortowe pomieszczenie do odpoczynku i kreatywnych spotkań oraz siłownia dla pracowników, możliwość zakupu produktów w ramach „Lokalnego rolnika” oraz „Pszczelego dworku"

Dodana
Wygasa (za 3 dni)

Polecani pracodawcy