Referendarz ds. obsługi sekretarskiej
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca na stanowisku wiązę się z nietypowymi godzinami pracy oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa). Na stanowisku wymagane jest upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych „zastrzeżonych”.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
-
Zapewnia obsługę sekretarską i biurową Koordynatorowi Oceny Skutków Regulacji/Przewodniczącemu Stałego Komitetu Rady Ministrów w zakresie niezastrzeżonym dla innych komórek organizacyjnych oraz obsługę Kierownictwa DORA.
-
Zapewnia obsługę organizacyjną w zakresie przygotowania niezbędniej dokumentacji na posiedzenia Zespołu Programowania Prac Rządu, Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz komitetów Rady Ministrów, w zakresie niezastrzeżonym dla innych komórek organizacyjnych.
-
Udziela wsparcia Koordynatorowi Oceny Skutków Regulacji w zakresie obsługi wpływających wniosków do wykazu prac legislacyjnych oraz projektów dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych oraz do rozpatrzenia przez Stały Komitet Rady Ministrów, Radę Ministrów oraz komitety Rady Ministrów.
-
Przechowuje akta spraw, przygotowuje i przekazuje dokumentację do Archiwum Rady Ministrów KPRM.
-
Wykonuje inne zadania i funkcje uzgodnione wspólnie z dyrekcją Departamentu.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie pracy na stanowisku sekretarskim/asystenckim w urzędach administracji publicznej
-
Posiadanie wiedzy z zakresu: rządowego procesu legislacyjnego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, planowania oraz organizacji spotkań
-
Posiadanie umiejętności w zakresie: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
-
Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym A2
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Przeszkolenie z zakresu pracy na stanowisku sekretarskim/asystenckim
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
Oferujemy
-
Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
„Trzynaste” wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dofinansowanie do przedszkola
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
-
Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa aktywności
-
Pokój dla rodzica z dzieckiem
-
Dobra lokalizacja
-
Miła atmosfera pracy
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
-
Pracownik archiwum | od zaraz | Warszawa Mokotów |
Gi Group S.A. Profil pracodawcy- 35-35 zł brutto / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty