Główny specjalista ds. nadzoru Ministra nad fundacjami

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • gotowość do krajowych lub zagranicznych wyjazdów służbowych
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • użytkowanie sprzętu biurowego
  • praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym
  • budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru
  • budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami
  • prowadzi sprawy wynikające z nadzoru Ministra nad fundacjami, w tym monitoruje działalności fundacji w zakresie zgodności z przepisami prawa, statutem i celem, w jakim zostały ustanowione oraz podejmuje niezbędne działania w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości;
  • współpracuje z przedstawicielami fundacji oraz innych organów administracji publicznej, w celu uzyskania dokumentów, wyjaśnień i informacji dotyczących nadzorowanych podmiotów;
  • analizuje sprawozdania z działalności fundacje oraz podejmuje działania wynikające z ustawy o fundacjach, w celu egzekwowania obowiązku składania rocznych sprawozdań z działalności fundacji;
  • sporządza roczne sprawozdania z działalności fundacji nadzorowanych przez Ministra oraz prowadzi wykaz fundacji, w celu zapewnienia aktualnej wiedzy o ilości, charakterze, częstotliwości powstawania i zmianach zachodzących w ww. podmiotach;
  • realizuje zadania związane z nadzorem Ministra nad działalnością fundacji będących instytucjami obowiązanymi, w zakresie wynikającym z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w tym przeprowadzenie kontroli w fundacjach w zakresie wynikającym z ww. ustawy;
  • prowadzi postępowanie administracyjne w zakresie określonym w ustawie o fundacjach;
  • prowadzi sprawy związane z rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji wpływających do departamentu

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • 3 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o fundacjach i innych aktów prawnych regulujących kwestie dotyczące fundacji
  • Znajomość zagadnień związanych z problematyką rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz rybołówstwa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie wyższe: administracyjne lub prawnicze
  • Rok stażu pracy w obszarze związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

Oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, adaptacja pracownika przygotowująca do codziennej pracy

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna uzgodniona z pracodawcą, praca zdalna okazjonalna), możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

Sport, rekreacja i zdrowie: platforma MyBenefit, dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów), Strefa Kreacji - komfortowe pomieszczenie do odpoczynku i kreatywnych spotkań oraz siłownia dla pracowników, możliwość zakupu produktów w ramach „Lokalnego rolnika” oraz „Pszczelego dworku"

Dodana
Wygasa (za 3 dni)

Polecani pracodawcy