Główny specjalista ds. koordynacji procesów rozwojowych

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • zagrożenie naciskami grup przestępczych
  • zagrożenie korupcją
  • Bierze udział w zakresie koordynacji projektów dotyczących budowy systemu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu w celu realizacji ustawowych zadań Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów w zakresie prowadzonych w departamencie projektów, w tym dotyczącego implementacji oprogramowania goAML.
  • Bierze udział w procesie określania i pozyskania potrzeb finansowych realizowanych projektów oraz prowadzenia procedur udzielania zamówień publicznych.
  • Współpracuje z Centrum Informatyki Resortu Finansów (CIRF) oraz spółką celową Aplikacje Krytyczne, zwłaszcza w zakresie projektowania systemów informatycznych, w tym dotyczącego implementacji oprogramowania goAML.
  • Inicjuje i uczestniczy we współpracy z instytucjami krajowymi i międzynarodowymi w celu opracowywania nowych typów analiz i modeli danych na potrzeby realizacji zadań departamentu.
  • Prowadzi i koordynuje zadania departamentu związane z kontrolą zarządczą w ministerstwie, w tym z procesami wyznaczania celów i zadań dla ministerstwa oraz monitorowaniem realizacji wyznaczonych celów i zadań, zarządzaniem ryzykiem, w tym ryzykiem operacyjnym, samooceną i monitorowaniem systemu kontroli zarządczej.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w instytucjach obowiązanych (zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu Dz. U. z 2023 poz. 1124 ze zm.) lub w administracji publicznej
  • Szczególne uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym płynne wypowiadanie się i posługiwanie się językiem w kontaktach zawodowych oraz tworzenie i rozumienie tekstów w obszarze właściwości departamentu
  • Znajomość przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu informacji niejawnych
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • Wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej i wytycznych w zakresie planowania działalności i zarządzania ryzykiem
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność argumentowania
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm)., ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektów

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa (jutro)

Polecani pracodawcy