Główny specjalista ds. koordynacji procesów rozwojowych
Ministerstwo Finansów w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca administracyjno-biurowa
-
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
-
zagrożenie naciskami grup przestępczych
-
zagrożenie korupcją
-
Bierze udział w zakresie koordynacji projektów dotyczących budowy systemu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu w celu realizacji ustawowych zadań Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.
-
Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów w zakresie prowadzonych w departamencie projektów, w tym dotyczącego implementacji oprogramowania goAML.
-
Bierze udział w procesie określania i pozyskania potrzeb finansowych realizowanych projektów oraz prowadzenia procedur udzielania zamówień publicznych.
-
Współpracuje z Centrum Informatyki Resortu Finansów (CIRF) oraz spółką celową Aplikacje Krytyczne, zwłaszcza w zakresie projektowania systemów informatycznych, w tym dotyczącego implementacji oprogramowania goAML.
-
Inicjuje i uczestniczy we współpracy z instytucjami krajowymi i międzynarodowymi w celu opracowywania nowych typów analiz i modeli danych na potrzeby realizacji zadań departamentu.
-
Prowadzi i koordynuje zadania departamentu związane z kontrolą zarządczą w ministerstwie, w tym z procesami wyznaczania celów i zadań dla ministerstwa oraz monitorowaniem realizacji wyznaczonych celów i zadań, zarządzaniem ryzykiem, w tym ryzykiem operacyjnym, samooceną i monitorowaniem systemu kontroli zarządczej.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe magisterskie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w instytucjach obowiązanych (zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu Dz. U. z 2023 poz. 1124 ze zm.) lub w administracji publicznej
-
Szczególne uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym płynne wypowiadanie się i posługiwanie się językiem w kontaktach zawodowych oraz tworzenie i rozumienie tekstów w obszarze właściwości departamentu
-
Znajomość przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
-
Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu informacji niejawnych
-
Wiedza z zakresu zarządzania projektami
-
Wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej i wytycznych w zakresie planowania działalności i zarządzania ryzykiem
-
Umiejętność analitycznego myślenia
-
Umiejętność analizowania informacji
-
Umiejętność argumentowania
-
Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
-
Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm)., ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektów
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
-
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
-
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
-
Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
-
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
-
Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
-
Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa
(jutro)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik archiwum | od zaraz | Warszawa Mokotów |
Gi Group S.A. Profil pracodawcy- 35-35 zł brutto / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty