Starszy specjalista ds. kształtowania marki pracodawcy

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa;
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) polegająca na nawiązywaniu współpracy z przedstawicielami uczelni wyższych w Polsce i za granicą; udzielaniu informacji, wyjaśnień oraz odpowiedzi osobom zainteresowanym ofertami staży, praktyk i pracy w ministerstwie.
  • Współprowadzi platformy społecznościowe ministerstwa (Instagram, LinkedIn), tworzy, publikuje i zarządza treściami, przygotowuje materiały audio-wizualne w zakresie kształtowania marki pracodawcy, a także monitoruje, analizuje i raportuje efektywność działań w mediach społecznościowych
  • Tworzy rozwiązania oraz prowadzi działania promocyjne na rzecz budowania marki i pozytywnego wizerunku Ministerstwa Finansów (MF)
  • Planuje i organizuje współpracę w ramach programu Akceleratora Kariery MF skierowanego do uczelni wyższych
  • Koordynuje proces realizacji staży, praktyk studenckich i wolontariatów oraz naboru absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej (KSAP) na staże oraz do pracy w ministerstwie w poszczególnych komórkach organizacyjnych MF
  • Prowadzi działania promocyjne we współpracy z uczelniami, kołami naukowymi i organizacjami wspierającymi staże i praktyki studenckie
  • Koordynuje działania dotyczące zbierania i udostępniania materiałów do prac naukowych oraz związane z programem mentorskim skierowanym do studentów
  • Realizuje prace związane z prowadzonymi naborami oraz bierze udział jako członek komisji rekrutacyjnej w procesie naboru na stanowiska ekspertów narodowych i przedstawicieli ministra finansów, oraz na stanowiska do korpusu służby cywilnej, a także stanowiska pomocnicze, robotnicze i obsługi

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórce realizującej zadania w zakresie kształtowania marki pracodawcy lub w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi z zakresu realizowanych spraw
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie prowadzenia praktyk, staży i wolontariatów
  • Znajomość rozwiązań w zakresie kształtowania marki pracodawcy
  • Wiedza z zakresu zarządzania treścią w mediach społecznościowych (w szczególności: LI oraz IN)
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu employer brandingu lub zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Umiejętność przygotowywania grafik w Canva

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa (za 5 dni)

Polecani pracodawcy