Specjalista w Referacie ds. Wymagań Funkcjonalnych w Biurze Transformacji Cyfrowej (BTC 16/2025)
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
2. zagrożenie korupcją,
3. częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
-
Zbiera i opracowuje wymagania funkcjonalne dla rozwiązań i systemów cyfrowych we współpracy z komórkami organizacyjnymi i placówkami zagranicznymi, prowadzi dokumentację w tym zakresie.
-
Współtworzy i realizuje plan komunikacji wewnętrznej w obszarze transformacji cyfrowej i działań podejmowanych przez biuro.
-
Wdraża, integruje, rozwija, testuje systemy i narzędzia informatyczne, przy współpracy komórki właściwej w sprawach informatyki i telekomunikacji ministerstwa oraz zewnętrznych dostawców.
-
Współpracuje z pracownikami biura przy opracowaniu i koordynacji realizacji planu rozwoju kompetencji cyfrowych pracowników resortu.
-
Przygotowuje, współtworzy, opracowuje i opiniuje dokumenty, raporty, materiały informacyjne, procedury z zakresu kompetencji referatu.
-
Współpracuje z innymi pracownikami biura przy opracowywaniu propozycji działań w zakresie wprowadzania i doskonalenia narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie procesami i projektami z obszaru cyfryzacji.
-
Monitoruje rozwój nadzorowanego obszaru w ramach właściwości referatu w innych instytucjach oraz polskiej administracji państwowej, polskich a także partnerskich ministerstwach spraw zagranicznych.
-
Uczestniczy w obsłudze postępowań na udzielenie zamówienia publicznego poprzez opracowanie i weryfikację dokumentacji niezbędnej do realizacji zamówień publicznych w zakresie kompetencji stanowiska. Definiuje wymagania, opracowuje analizy oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowej.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analizy biznesowej lub wymagań funkcjonalnych, lub inżynierii wymagań, lub na podobnym stanowisku.
-
Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
-
Znajomość: ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość zasad projektowania, tworzenia i wdrażania systemów informatycznych, znajomość narzędzi z zakresu zarządzania wymaganiami, znajomość narzędzi z zakresu zarządzania wiedzą i informacją.
-
Umiejętność: współpracy, negocjowania, zorientowanie na osiąganie celów, analitycznego myślenia, myślenia systemowego, samodzielności i inicjatywy.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe magisterskie lub studia podyplomowe na jednym z kierunków: zarządzanie, administracja, komunikacja wewnętrzna, komunikacja społeczna, stosunki międzynarodowe, politologia, dziennikarstwo, informatyka, zarządzanie informacją.
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: wdrażanie systemów informatycznych lub prowadzenie projektów interdyscyplinarnych.
-
Przeszkolenie z analizy biznesowej lub z inżynierii wymagań, lub z zarządzania wymaganiami funkcjonalnymi systemów informatycznych, lub z projektowania systemów informatycznych i informacyjnych lub z obsługi systemu zarządzania wiedzą i informacją (np. SharePoint).
-
Znajomość innego języka obcego na poziomie B2.
-
Znajomość technik i dobrych praktyk w zakresie komunikacji wewnętrznej, znajomość rozwiązań informatycznych z zakresu zarządzania informacją, znajomość oprogramowania do zarządzania projektami
-
Wiedza z zakresu komunikacji społecznej.
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Stołówka pracownicza
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
-
Pracownik archiwum | od zaraz | Warszawa Mokotów |
Gi Group S.A. Profil pracodawcy- 35-35 zł brutto / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty