Starszy specjalista ds. rekrutacji

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa;
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) polegająca na udzielanie informacji, wyjaśnień oraz odpowiedzi osobom zainteresowanym ofertami pracy w ministerstwie.
  • Realizuje prace związane z prowadzonymi naborami oraz bierze udział jako członek komisji rekrutacyjnej w procesie naboru do korpusu służby cywilnej, na stanowiska pomocnicze, robotnicze i obsługi, a także na stanowiska ekspertów narodowych i przedstawicieli ministra finansów
  • Koordynuje nabory absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej (KSAP) do pracy w Ministerstwie Finansów
  • Przeprowadza badanie kompetencji kierowniczych kandydatów w prowadzonych naborach
  • Bierze udział w opracowywaniu, doskonaleniu i modyfikowaniu procedur i przepisów wewnętrznych związanych z pozyskiwaniem zasobów ludzkich do organizacji oraz w działaniach z zakresu kształtowania marki pracodawcy
  • Bierze udział we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie metod i narzędzi HR w ramach spraw prowadzonych przez wydział, a także opracuje programy, przygotowuje materiały i prowadzi warsztaty z zakresu najlepszych praktyk dotyczących procesów rekrutacyjnych
  • Współpracuje z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM) i innymi podmiotami w zakresie prowadzonych naborów na wolne stanowiska pracy

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórce realizującej zadania w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi z zakresu realizowanych spraw
  • Znajomość przepisów prawa pracy, w szczególności: kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych w tym zakresie
  • Znajomość nowoczesnych metod selekcji i rekrutacji pracowników
  • Znajomość zagadnień związanych z technikami rekrutacyjnymi
  • Znajomość zagadnień związanych z badaniem kompetencji kierowniczych, w tym dotyczących zasad przeprowadzania testów i oceny zintegrowanej
  • Umiejętność analizowania i stosowania przepisów prawa
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy lub zarządzania kompetencjami lub rekrutacji i selekcji personelu
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa (za 5 dni)

Polecani pracodawcy