Starszy specjalista ds. kontroli
Ministerstwo Finansów w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca administracyjno-biurowa,
-
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
-
krajowe wyjazdy służbowe związane z udziałem w kontrolach w jednostkach podległych ministrowi lub przez niego nadzorowanych
-
permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli
-
zagrożenie naciskami, które mogą powodować konflikt interesów bądź nieć wpływ na obiektywną ocenę sytuacji w danej kontroli
-
Sporządza programy kontroli, przeprowadza kontrole i postępowania wyjaśniające oraz dokumentuje wyniki przeprowadzonych działań
-
Opracowuje protokoły kontroli, projekty wystąpień pokontrolnych oraz informacje z kontroli
-
Monitoruje realizację zaleceń pokontrolnych oraz przeprowadza analizy prawidłowości i terminowości ich wykonania na podstawie informacji otrzymanych od kontrolowanych komórek/jednostek lub wynikających z ustaleń z przeprowadzonej kontroli sprawdzającej
-
Analizuje informacje zgromadzone w toku kontroli i postępowań
-
Współpracuje z Wydziałem do Spraw Kontroli i Koordynacji Przeciwdziałania Nieprawidłowościom w zakresie działań związanych z planowaniem kontroli wewnętrznej
-
Współpracuje z komórkami Biura Kontroli i Audytu Wewnętrznego w zakresie zadań związanych z kontrolą zarządczą w biurze
-
Przygotowuje w uzasadnionych przypadkach projekty zawiadomień np. o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych lub podejrzeniu popełnienia przestępstwa
-
Monitoruje zmiany w przepisach prawa krajowego i unijnego w celu oceny ich wpływu na procedury kontrolne i działalność jednostek podlegających kontroli
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze audytu lub kontroli lub administracji publicznej
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
-
Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów kontroli
-
Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
-
Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa
-
Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
-
Umiejętność argumentowania
-
Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Wykształcenie: wyższe magisterskie uzupełnione o studia podyplomowe w zakresie kontroli wewnętrznej
-
Posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „poufne”
-
Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
-
Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
-
Znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
-
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
-
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
-
Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
-
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
-
Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
-
Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa
(za 7 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik archiwum | od zaraz | Warszawa Mokotów |
Gi Group S.A. Profil pracodawcy- 35-35 zł brutto / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty