Starszy inspektor ds. organizacyjno-kadrowych
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim
-
Tomaszów Lubelski, lubelskie pow. tomaszowski
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Tomaszowie Lubelskim, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze, budynek i pomieszczenia urzędu niedostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. -
praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 - 15.30;
-
praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia;
-
praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka, skaner);
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - oświetlenie sztuczne i naturalne;
-
praca z bazami danych/programami specjalistycznymi;
-
stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych;
-
realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
-
realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego
-
opracowywanie regulaminów, zarządzeń, decyzji, rozkazów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
-
prowadzenie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną w komendzie powiatowej;
-
prowadzenie dokumentacji pomocniczej wymaganej na zajmowanym stanowisku (ewidencja wyjść w godzinach pracy, listy obecności, książka kontroli, ewidencja czasu służby i pracy strażaków oraz pracowników cywilnych);
-
prowadzenie spraw osobowych i emerytalno-rentowych strażaków oraz pracowników cywilnych komendy powiatowej;
-
realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
-
analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
-
organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej;
-
realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
-
prowadzenie zadań archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem komendy powiatowej.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie wykształcenie średnie lub średnie branżowe;
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 24 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno-biurowych; finansowo – księgowym
-
prawo jazdy kat. B;
-
uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn);
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
posiadanie obywatelstwa polskiego;
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe prawo, administracja, zarządzanie
-
doświadczenia zawodowego administracyjno-biurowych lub finansowo – księgowym;
-
znajomość elektronicznego systemu obsługi dokumentów EZD
-
umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa
-
praktyczna znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw, Kodeks pracy oraz przepisów dotyczących pracowników;
-
umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu i poczty elektronicznej)
-
znajomość zasad prawidłowego postępowania z dokumentacją w ramach organizacji archiwum komendy
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność;
-
zdolność analitycznego myślenia, rzetelność i terminowość;
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Stołówka pracownicza
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa
(jutro)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Tomaszów Lubelski
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Rogóźno
-
Praca Łaszczówka
-
Praca Łaszczówka-Kolonia
-
Praca Jeziernia
-
Praca Majdan Górny
-
Praca Bełżec
-
Praca Narol
-
Praca Lubycza Królewska
-
Praca Susiec
-
Praca Michalów
-
Praca Krasnobród
-
Praca Komarów-Osada
-
Praca Wólka Łabuńska
-
Praca Siedliska
-
Praca Łabunie
-
Praca Łaszczów
-
Praca Adamów
-
Praca Józefów
-
Praca Łabuńki Pierwsze
-
Praca Ulhówek