Młodszy specjalista ds. obsługi zbioru akt bieżących

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
  • Poznań, wielkopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
  • stanowisko znajduje się na III piętrze budynku biurowego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
  • klatka schodowa o szerokości 150 cm z poręczami
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
  • budynek jest wyposażony w windę
  • opracowuje i rozwija koncepcje przechowywania akt bieżących wytwarzanych przez pracowników prowadzących postępowania w sprawach legalizacji pobytu i zatrudniania cudzoziemców, inicjuje zmiany i udoskonalenia w dedykowanej aplikacji w zakresie zmierzającym do stałego funkcjonalnego i operacyjnego usprawnienia zbioru akt bieżących
  • prowadzi sprawy administracyjne powiązane z funkcjonowaniem zbioru akt bieżących, w tym wydaje duplikaty decyzji administracyjnych, zwraca zainteresowanym osobom oryginały dokumentów dołączonych do zakończonych postępowań administracyjnych, przekazuje do wykorzystania służbowego akta zakończonych postępowań na wniosek innych Wojewodów bądź uprawnionych instytucji
  • porządkuje zbiór akt bieżących wytwarzanych w Wydziale Spraw Cudzoziemców w ramach wskazanych pomieszczeń i magazynów
  • śladuje wypożyczenia akt poprzez prowadzenie rejestru wypożyczeń z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji
  • aktualizuje zbiór poprzez kompletowanie akt oraz bieżące włączanie dokumentacji po zakończeniu postępowań w przedmiocie legalizacji pobytu i legalizacji zatrudnienia cudzoziemców na terytorium RP
  • wspiera proces przygotowywania dokumentów urzędowych wydawanych cudzoziemcom poprzez odnotowywanie odbioru dokumentów przez Wojewodę Wielkopolskiego w systemie SI Pobyt
  • podpisuje lub parafuje w imieniu wojewody pisma, postanowienia i zaświadczenia związane z realizacją zadań dotyczących wydawania duplikatów rozstrzygnięć administracyjnych
  • przygotowywuje akta po zakończonych postępowaniach do przekazania do archiwum zakładowego

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość zasad archiwistyki
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność, sumienność
  • umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • umiejętności analityczne
  • znajomość pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku bibliotekoznawstwo lub archiwistyka
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z porządkowaniem i obsługą dokumentacji administracyjnej

Oferujemy

  • Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Dodana
Wygasa (jutro)

Polecani pracodawcy