Specjalista ds. projektów termomodernizacji

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:

  • zagrożenie korupcją.
  • Przygotowuje zlecenia płatnicze na realizację wydatków w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 w zakresie projektów dotyczących kompleksowej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej (FEnIKS TERM), a także ustala, w porozumieniu z komórką właściwą ds. finansów i księgowości, termin zasilenia na wypłatę wynagrodzeń dla osób zaangażowanych we wdrażanie FEnIKS TERM.
  • Zbiera zapotrzebowanie od komórek organizacyjnych zaangażowanych we wdrażanie FEnIKS TERM, szacuje potrzeby własne Biura na sprzęt, materiały i wyposażenie, weryfikuje zapotrzebowanie z planem finansowym oraz monitoruje wykorzystanie sprzętu i materiałów przez pracowników zaangażowanych we wdrażanie FEnIKS TERM, a także bierze udział w bieżącej realizacji zakupów i wydatków towarzyszących wdrażaniu FEnIKS TERM, w tym w szczególności w zbieraniu ofert w zakresie usług i dostaw w ramach zamówień publicznych oraz opracowywaniu projektów umów związanych z wydatkowaniem FEnIKS TERM.
  • Opisuje i weryfikuje faktury lub inne dokumenty równoważne pod względem merytorycznym w ramach FEnIKS TERM, w tym w szczególności potwierdza kwalifikowalność wydatków realizowanych przez Biuro.
  • Przygotowuje zestawienia oraz skany dokumentów w zakresie dowodów księgowych dokumentujących wydatki ponoszone w związku z realizacją FEnIKS TERM.
  • Bierze udział w sporządzaniu/aktualizowaniu planu finansowego Ministerstwa w zakresie środków FEnIKS TERM oraz opracowuje formularze planistyczne.
  • Przygotowuje dokumentację na potrzeby kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie realizacji projektów finansowanych z FEnIKS TERM.
  • Przygotowuje informacje w zakresie wydatków uznanych za niekwalifikowalne oraz inne niezbędne analizy i raporty w zakresie realizacji FEnIKS TERM na potrzeby właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa.
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonego w zakresie realizacji FEnIKS TERM.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu wdrażania funduszy unijnych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: skuteczna komunikacja, zorientowanie na osiąganie celów, organizacja pracy i osiąganie rezultatów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Szkolenie lub studia podyplomowe w zakresie funduszy europejskich
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dofinansowanie do kart sportowych
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dodana
Wygasa (za 6 dni)

Polecani pracodawcy