Asystent/ka Zarządu ds. PR i komunikacji
Farma Iluzji
-
Trojanów, mazowieckie pow. garwoliński
Specjalista ds. marketingu
Umowa zlecenie
Szukasz ciekawej pracy w dynamicznej firmie? Jesteś studentem, który chce zdobyć doświadczenie zawodowe? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie!
Farma Iluzji Edukacyjny Park Rozrywki w Mościskach poszukuje pełnych energii i entuzjazmu studentów na stanowisko Asystent/ka Zarządu. Jeśli masz naturalny talent do komunikacji. Potrafisz pisać w sposób, który przyciąga uwagę oraz masz pomysły na świeże, kreatywne działania PR-owe. To jesteś osobą, którą chcemy poznać!
Twoja rola:
- wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach,
- będziesz pełnoprawnym twórcą w naszym zespole – osobą, która z pasją - - opowie światu o tym, co robimy i dlaczego warto do nas odwiedzić,
- zajmiesz się kreowaniem komunikacji, która pobudzi wyobraźnię i przyciągnie nowych gości do naszego parku,
- tworzenie interesujących materiałów prasowych, artykułów i postów na media społecznościowe, które będą inspirować do odkrywania naszego parku,
- budowanie relacji z mediami, influencerami i partnerami, którzy pomogą przekazać naszą historię światu,
- organizowanie wydarzeń, które będą sercem naszej społeczności – od ciekawych warsztatów po wyjątkowe konferencje,
- analizowanie reakcji na nasze działania i nieustanne dostosowywanie komunikacji do potrzeb naszych gości,
- organizowanie spotkań i koordynowanie kalendarza,
- obsługa korespondencji oraz przygotowywanie dokumentów,
- przygotowywanie raportów i analiz w Excelu, byśmy mogli być jeszcze lepsi,
- współpraca z zespołem i aktywne zaangażowanie w projekty,
- inne zadania administracyjne.
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań,
- chęć nauki i rozwoju,
- status studenta,
- znajomość Excela,
- mile widziane zainteresowanie Social Mediami.
- elastyczny czas pracy, dostosowany do Twojego planu zajęć,
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia,
- szkolenie wstępne - wszystkiego, czego będziesz potrzebować, nauczymy Cię!
- umowę - zlecenie,
- wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł/h,
- cenne doświadczenie, które będzie świetnym punktem w Twoim CV!
Jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie, wyślij swoje CV oraz krótki list motywacyjny na adres HR(at)farmailuzji.pl z dopiskiem „Asystent Zarządu”. Prosimy o dopisanie klauzuli RODO.
Czekamy na Ciebie – Twój talent może zmienić nasz park na lepsze!
Farma Iluzji Edukacyjny Park Rozrywki w Mościskach poszukuje pełnych energii i entuzjazmu studentów na stanowisko Asystent/ka Zarządu. Jeśli masz naturalny talent do komunikacji. Potrafisz pisać w sposób, który przyciąga uwagę oraz masz pomysły na świeże, kreatywne działania PR-owe. To jesteś osobą, którą chcemy poznać!
Twoja rola:
- wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach,
- będziesz pełnoprawnym twórcą w naszym zespole – osobą, która z pasją - - opowie światu o tym, co robimy i dlaczego warto do nas odwiedzić,
- zajmiesz się kreowaniem komunikacji, która pobudzi wyobraźnię i przyciągnie nowych gości do naszego parku,
- tworzenie interesujących materiałów prasowych, artykułów i postów na media społecznościowe, które będą inspirować do odkrywania naszego parku,
- budowanie relacji z mediami, influencerami i partnerami, którzy pomogą przekazać naszą historię światu,
- organizowanie wydarzeń, które będą sercem naszej społeczności – od ciekawych warsztatów po wyjątkowe konferencje,
- analizowanie reakcji na nasze działania i nieustanne dostosowywanie komunikacji do potrzeb naszych gości,
- organizowanie spotkań i koordynowanie kalendarza,
- obsługa korespondencji oraz przygotowywanie dokumentów,
- przygotowywanie raportów i analiz w Excelu, byśmy mogli być jeszcze lepsi,
- współpraca z zespołem i aktywne zaangażowanie w projekty,
- inne zadania administracyjne.
Wymagania
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań,
- chęć nauki i rozwoju,
- status studenta,
- znajomość Excela,
- mile widziane zainteresowanie Social Mediami.
Oferujemy
- elastyczny czas pracy, dostosowany do Twojego planu zajęć,
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia,
- szkolenie wstępne - wszystkiego, czego będziesz potrzebować, nauczymy Cię!
- umowę - zlecenie,
- wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł/h,
- cenne doświadczenie, które będzie świetnym punktem w Twoim CV!
Jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie, wyślij swoje CV oraz krótki list motywacyjny na adres HR(at)farmailuzji.pl z dopiskiem „Asystent Zarządu”. Prosimy o dopisanie klauzuli RODO.
Czekamy na Ciebie – Twój talent może zmienić nasz park na lepsze!
Dodana
Wygasa
(za 2 dni)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. marketingu, Trojanów
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju usług
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana