Pracownik biurowy/asystent handlowca

  • Mielec, podkarpackie pow. mielecki

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Inne wymagania: Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej oraz handlowej, umiejętność pracy z komputerem (znajomość pakietu MS Office), dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań, doskonała organizacja pracy, samodzielność.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
  • Opis wynagrodzenia: +premia uznaniowa
  • System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
CBOP
Dodana
Wygasa (za 21 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy