Główny specjalista ds. informacji i promocji w zakresie ochrony zdrowia

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Praca pod presją czasu;
  • Zagrożenie korupcją;
  • Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
  • Bierze udział w działaniach edukacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach bieżących prac Ministerstwa Zdrowia, w szczególności w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej. Organizuje konkursy o tematyce profilaktycznej, kampanii edukacyjnych i tym podobnych akcji prowadzonych w szkołach i wyższych uczelniach.
  • Realizuje zamówienia publiczne, w tym szacowania wartości zamówień publicznych, przygotowywania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia oraz zapisy do umów w celu prowadzenia działań edukacyjnopromocyjne
  • Realizuje kampanie społeczne dotyczące zdrowia; współpracuje z nadawcami w zakresie promocji ochrony zdrowia oraz realizuje zakup mediów w tv i radio, prasie. Nadzoruje produkcję telewizyjną, radiową, drukowaną, elektroniczną, kinową, outdoorową, prasową w ramach kampanii 360 stopni realizowanych przez podmioty zewnętrzne.
  • Planuje, realizuje i koordynuje działania edukacyjno-promocyjne dotyczące ochrony zdrowia we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym publikuje w serwisach internetowych dot. kampanii społecznych Ministerstwa Zdrowia oraz przygotowuje treści (posty, grafiki, video) do mediów społecznościowych Ministerstwa Zdrowia.
  • Inicjuje i bierze udział w przygotowaniu i wdrażaniu projektów (w tym organizacja i udział w spotkaniach, eventach itp.) oraz koncepcji komunikacji w ramach kampanii społecznych, w celu promocji polityki zdrowotnej urzędu w mediach.
  • Prowadzi monitoring działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez resort zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministerstwo w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia oraz opiniuje i akceptuje działania promocyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
  • Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, promocji, komunikacji
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Znajomość Narodowej Strategii Onkologicznej
  • Umiejętność prowadzenia kampanii promocyjnych oraz organizowania eventów lub szkoleń,
  • Umiejętność formułowania i redagowania przekazów tekstowych,
  • Przygotowanie contentu, administracja profili społecznościowych i stron internetowych oraz ich obsługa
  • Znajomość rynku mediów
  • Znajomość narzędzi marketingowych
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie samodzielnego prowadzenia klienta w agencjach PR, marketingowych, domach mediowych
  • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • Możliwość doskonalenia zawodowego
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach)
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
  • Projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dodana
Wygasa (za 6 dni)

Polecani pracodawcy