Starszy inspektor ds. wydatków osobowych

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
  • Opole, opolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

- zagrożenie korupcją,

- stres związany z pracą pod presją czasu,

- obsługa klientów zewnętrznych.

  • Wykonuje wszelkie czynności związane z prawidłowym i terminowym sporządzaniem list płac.
  • Rozlicza podatek dochodowy od osób fizycznych.
  • Rozlicza składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz fundusz pracy.
  • Rozlicza dodatkowe należności dotyczące funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
  • Obsługuje informatyczny System Wspomagania Obsługi Policji ( SWOP ), prowadzi manualne karty uposażeń i wynagrodzeń.
  • Wystawia na żądanie funkcjonariuszy, pracowników i urzędów, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ( druk ZUS Rp-7 ) z całego okresu zatrudnienia.
  • Dokonuje naliczeń należności płatnych z innych funduszy.
  • Archiwizuje dokumentację płacową.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w komórkach płacowo-kadrowych
  • Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność, kreatywność, umiejętność konsultowania, przekonywania i argumentowania.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Znajomość podstaw obliczania płac.
  • Umiejętność interpretacji przepisów dodatkowych, prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach płacowo-kadrowych w jednostkach budżetowych
  • obsługa SWOP, Microsoft Office oraz Płatnika,
  • znajomość ustawy o Policji oraz zagadnień dotyczących nliczania płac oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, FP,
  • znajomość przepisów dotyczących rozliczania płac pracowników i funkcjonariuszy.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dodana
Wygasa (za 3 dni)