Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 10.03.2025

Inspektor ds. zaopatrzenia

Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na parterze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych

  • Prowadzi (w celu aktualizacji danych) dokumentację i ewidencję składników majątku oraz księguje stan sprzętu i materiałów w użytkowaniu Komendy Rejonowej Policji Warszawa IV, aktualizuje w systemie SWOP ŚRODKI TRWAŁE i aplikacji EKSO (Elektroniczna Karta Środków Ochrony), sporządza dokumentację przychodowo-rozchodowej ww. składników w celu zaewidencjonowania, ponosi odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt i materiały;
  • Wykonuje zadania z zakresu gospodarki mandatowej wynikających z uprawnień administratora PUEMANDATY.MF.GOV.PL, wprowadza do PUE danych zawartych w nałożonych przez funkcjonariuszy mandatach karnych;
  • Analizuje i planuje zapotrzebowanie oraz zaopatrywanie w sprzęt i materiały, aktualizuje aplikacji EKZ i system EKM, prowadzi podręczny magazyn materiałów sprzętu;
  • Sporządza protokoły szkody i prowadzi postępowania szkodowe w związku z wyrządzonymi szkodami w mieniu w użytkowaniu jednostki oraz je ewidencjonuje w celu wszczęcia procedury likwidacji szkody a także rejestruje szkody w aplikacji RPSz ;
  • Zgłasza konieczność wykonania legalizacji, napraw i konserwacji składników majątku oraz przeprowadza i organizuje kwalifikację, likwidację składników majątku;
  • Sporządza dokumentację przychodowo-rozchodową składników majątku i materiałów, a także prowadzi ewidencję przyjęć darowizn rzeczowych i użyczeni sprzętu;
  • Bierze udziału w komisjach zdawczo-odbiorczych powołanych do przekazania /likwidacji/ komórek organizacyjnych KRP Warszawa IV.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 10.03.2025

Polecani pracodawcy