Stanowisko ds. wsparcia obsługi spraw emerytalno-rentowych

  • Koszalin, zachodniopomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie zawodowe,średnie ogólnokształcące
  • Inne wymagania: formalne określone dla stanowiska pracy:
    Niezbędne:
    - wykształcenie średnie

    Mile widziane:
    - wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja)
    - minimum 6 miesięcy pracy biurowej

    Kompetencje:
    - podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
    - podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy,
    - umiejętność obsługi pakietu MS Office,
    - rozwiązywanie problemów,
    - radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

    warunki pracy dla osób z niepełnosprawnościami szczególowo opisane są w ofercie pracy na stronie
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 5 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy