Główny specjalista ds. realizacji inwestycji

Urząd Morski w Gdyni
  • Gdynia, pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:

  • krajowe wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Czynniki szkodliwe dla zdrowia:

  • praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca na wysokości,
  • praca polegająca na kierowaniu pojazdem do 3,5 t

Narzędzia i materiały pracy:

  • komputer

Infrastruktura - bariery architektoniczne:

  • winda,
  • podjazd,
  • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • drzwi odpowiedniej szerokości,
  • brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych,
  • miejsce do odświeżenia się
  • koordynuje i nadzoruje realizację powierzonych zadań/etapów w ramach prowadzonych przez Urząd projektów inwestycyjnych oraz nadzoruje podmioty zewnętrzne – w tym w szczególności firmy projektowe, wykonawcze oraz pełniące nadzór inwestorski; weryfikuje realizację prac i czynności zgodnie z zawartymi kontraktami, weryfikuje rozliczenia wykonawców robót budowlanych z podwykonawcami; wspiera w ww. zakresie Kierowników Projektu
  • bierze udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej przy postępowaniach podlegających pod ustawę Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności na wykonywanie usług projektowych, robót budowlanych oraz na pełnienie nadzoru inwestorskiego – w tym między innymi sporządza wnioski o wszczęcie postępowania, projekty umów (w zakresie merytorycznym), opisy warunków udziału oraz kryteriów oceny ofert i opisów przedmiotu zamówienia; bierze udział w pracach komisji przetargowych
  • zleca inne prace związane z realizacją inwestycji zgodnie z wewnętrznym regulaminem zakupowym – w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych; sporządza wewnętrzne wnioski, projekty umów i opisów przedmiotu zamówienia
  • kompletuje i opiniuje dokumentację techniczną związaną z realizowanymi zadaniami, w tym w szczególności programy funkcjonalno-użytkowe, dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wycen prac projektowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
  • sporządza harmonogramy inwestycji oraz ich bieżącą aktualizację
  • bierze udział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do pozyskania środków na realizację inwestycji (w zakresie technicznym)
  • identyfikuje ryzyka i zgłasza je Głównemu Kierownikowi Projektu i/lub Kierownikom Projektu
  • sporządza wnioski oraz występuje do odpowiednich urzędów o wydawanie decyzji administracyjnych zezwalających na realizację robót budowlanych, w tym pozwoleń na budowę; konsultuje z projektantami, wykonawcami, urzędami oraz z innymi instytucjami wszelkie uzgodnienia na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe budowlane
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze branży budowlanej
  • Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy Prawo Budowlane i rozporządzeń wykonawczych, w tym warunków technicznych oraz obowiązujących norm w zakresie branży budowlanej
  • Znajomość procedur administracji architektoniczno-budowlanej
  • Umiejętność sporządzania i redagowania oficjalnych pism
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność
  • Asertywność
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i posługiwania się pakietem MS Office (przede wszystkim Excel i Word)
  • Obsługa oprogramowania typu AutoCAD/ZWCAD lub podobnego
  • Umiejętność rozwiązywania problemów branżowych związanych z realizacją inwestycji budowlanych
  • Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze pełnego etatu
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe budowlane hydrotechniczne, morskie, wodne
  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku u zamawiających publicznych
  • Uprawnienia budowlane, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i/lub inżynieryjnej hydrotechnicznej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie związanym z inwestycjami budowlanymi
  • Umiejętność obsługi oprogramowania MS Project
  • Umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów, znajomość zasad kosztorysowania oraz obsługi programu kosztorysowego, na przykład NORMA

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Refundacja nauki języka i studiów podyplomowych
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 7540,24 zł do 8889,86 zł, a także dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy, oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne
Dodana
Wygasa (za 14 dni)