Naczelnik wydziału Administracji i Logistyki w Biurze Dyrektora Generalnego

Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa, ruchomy czas pracy, standardowe godz. pracy urzędu 08:15-16:15, obsługa komputera minimum 7 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim. Pomieszczenie zakładu pracy uwzględnia potrzeby osób z niepełnosprawnościami w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada platformę schodową dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściu do budynku od ul. Targowej 65. Drzwi wejściowe do budynku od strony ul. Targowej 65 pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego korytarze są przestronne, pozbawione progów, ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób z niepełnosprawnościami. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z czterech toalet znajdujących się na parterze, II, IV i VI piętrze. Istnieje również możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności oraz korzystania z parkingu podziemnego.

  • Kieruje Wydziałem Administracji i Logistyki, w tym organizuje podział zadań między pracowników oraz parafuje dokumenty z zakresu działalności wydziału w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości wykonywanych zadań
  • Koordynuje prace w zakresie zarządzania budynkiem, w tym kontroluje stan techniczny, tworzy plany serwisów, napraw oraz remontów oraz odpowiada za ich terminową realizację
  • Koordynuje realizację usług wykonywanych przez firmy zewnętrzne
  • Prowadzi ewidencję środków trwałych i wyposażenia budynku oraz przygotowuje procedury przetargowe i realizuje je w oparciu o właściwe przepisy
  • Koordynuje gospodarkę transportową urzędu
  • Nadzoruje polisy ubezpieczeniowe majątku będącego w dyspozycji Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz planuje i koordynuje wydatki inwestycyjne
  • Koordynuje prace związane z zaopatrzeniem urzędu w niezbędne materiały eksploatacyjne

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym
  • Wiedza teoretyczna i praktyczna w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz środkami trwałymi
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel)
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Odpowiedzialność
  • Samodzielność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Rzetelność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność negocjowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami

Oferujemy

WYNAGRODZENIE I DODATKI:

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • nagrody jubileuszowe
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) – od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego brutto, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • składka PPK od pracodawcy w maks. wysokości

PAKIET SOCJALNY I WSPARCIE:

PRZYSTĄPIENIE DO ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH (ZFŚS):

  • dofinansowanie wypoczynku dla pracowników oraz dzieci pracowników
  • dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalno-oświatowych i sportowo-rekreacyjnych
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • pomoc finansowa w trudnych sytuacjach życiowych
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej (KZP)
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczeń oraz prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
  • możliwość skorzystania ze zniżki PKP na preferencyjnych warunkach

ELASTYCZNOŚĆ PRACY I ROZWÓJ:

  • ruchomy czas pracy
  • możliwość indywidualnego rozkładu czasu pracy uzgodniony z przełożonym
  • możliwość pracy w formie zdalnej lub formie hybrydowej po uzgodnieniu z przełożonym
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów

UDOGODNIENIA:

  • dysponujemy pokojem dla pracownika z dzieckiem
  • dysponujemy pomieszczeniami socjalnymi
  • dysponujemy pokojem kreatywnym
  • akceptujemy przyjście do pracy ze zwierzakiem domowym
  • dysponujemy parkingiem zewnętrznym na terenie urzędu (w miarę dostępności miejsc)
  • dysponujemy stojakami na rowery na terenie urzędu
  • dysponujemy miejscem do odświeżenia się

Dodana
Wygasa (za 5 dni)

Polecani pracodawcy