Inspektor ds. archiwizacji

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
  • Gdańsk, pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, -wysiłek fizyczny, -praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, - zagrożenie korupcją, - permamentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa).

  • samodzielnie przyjmuje, opracowuje i ewidencjonuje mateiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną jawną i niejawną przekazywaną do zasobu archiwum KWP w Gdańsku, prowadzi właściwe rejestry,
  • sprawuje nadzór i kontrolę nad poprawnością sporządzenia teczek archiwalnych i spisów akt przekazanych do archiwum przez pacowników jednostek/komórek organizacyjnych KWP w Gdańsku oraz KMP/KPP woj. pomorskiego, w tym kancelarii tajnych. Prowadzi szkolenia i instruktarze w tym zakresie,
  • samodzielnie sporządza protokoły brakowania akt. kategorii B i BE z zasobu archiwum KWP w Gdańsku,
  • samodzielnie udostępnia akta z zasobu Archiwum KWP w Gdańsku do celów służbowych w Policji,
  • samodzielnie realizuje w pełnym zakresie kwerendy zlecone przez jednostki organizacyjne Policji, inne instytucje jak Sądy, Prokuratury, IPN, ABW oraz osoby prywatne.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w obszarze pracy w archiwum
  • umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • asertywność, umiejętność przekonywania i konsultacji kwestii drażliwych,
  • komunikatywność, umiejętność argumentowania i przekazywania informacji w sposób jasny i zwięzły,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe o profilu archiwistycznym
  • doświadczenia zawodowego
  • przeszkolenie w zakresie archiwistyki

Oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (za 5 dni)