Inspektor wojewódzki w Wojewódzkim Zespole do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Bydgoszczy(Oddz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
-
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym, 2-3 osobowym w budynku B (wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami), winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
-
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
-
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
-
W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
-
wpisuje w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności decyzje ustalające poziom potrzeby wsparcia;
-
organizuje posiedzenia składów ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym sporządza zawiadomienia, wezwania, projekty postanowień i decyzji, w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z przepisami prawa realizacji zadań;
-
przyjmuje i rejestruje wnioski o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji, w tym dokonuje oceny formalnej wniosków o ustalenia poziomu potrzeby wsparcia w celu ich dalszego procedowania;
-
udziela wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów regulujących postępowanie w sprawach dotyczących ustalania poziomu potrzeby wsparcia;
-
obsługuje telefonicznie i mailowo interesantów Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w celu udzielenia im informacji na temat postępowania w sprawie ustalania poziomu potrzeby wsparcia;
-
przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi, wnioski oraz petycje z zakresu zadań realizowanych przez oddział, w celu wyjaśnienia konkretnej sprawy;
-
wykonuje inne obowiązki zapisane w zakresie działania oddziału lub polecenia zlecone przez przełożonych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracyjnej publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
-
Znajomość przepisów: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych, ustawy o świadczeniu wspierającym, ustawy o służbie cywilnej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
-
Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność stosowania prawa w praktyce
-
Kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, współdziałanie w grupie, odporność na stres, efektywna komunikacja
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja, praca socjalna, socjologia, pedagogika lub psychologia
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zagadnień związanych z niepełnosprawnością
-
Znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
-
Znajomość pracy w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności
Oferujemy
-
dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
-
ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku);
-
atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;
-
stojaki na rowery na terenie Urzędu;
-
możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;
-
możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;
-
możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe.
Dodana
Wygasa
(za 4 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Bydgoszcz