Inspektor (ds. zamówień publicznych)
PGKGL Sp. z o.o.
-
Lubin, dolnośląskie pow. lubiński
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w Księginicach 14 zatrudni osobę na stanowisko:
Inspektor (ds. zamówień publicznych)
Miejsce pracy: Księginice
Rodzaj pracy: Pełny etat (praca stacjonarna)
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Inspektor (ds. Zamówień Publicznych). Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie w realizacji procesów związanych z zamówieniami publicznymi, zapewniając zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi procedurami organizacji.
Zakres podstawowych obowiązków, w szczególności:
1. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
2. ocena wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów dostaw, usług i robót budowlanych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
4. wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy,
5. prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
6. prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
7. udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
8. udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej
9. zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
10. udział w przygotowywaniu projektów umów w porozumieniu z radcą prawnym po zakończeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego,
11. przewodniczenie pracy komisji przetargowej,
12. obsługa platformy e-zamówienia (ew. innych platform) w zakresie publikacji ogłoszeń, sprawozdań, planów, prowadzenia postępowań itp.)
13. publikacja ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej
14. Monitorowanie i analiza zmieniających się przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych
1. Wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych lub kontynuowanie nauki w momencie aplikowania na stanowisko )
2. Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych
3. Znajomość przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych (w tym ustawy PZP oraz aktów wykonawczych),
4. Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Pozostałe oczekiwania:
1. Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
2. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
3. Mile widziane odbyte szkolenia z zakresu zamówień publicznych.
CV prosimy składać osobiście w siedzibie spółki, na adres mailowy: @ lub poprzez formularz na portalu lento.pl
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dotycząca procedury zgłoszeń wewnętrznych
W związku z procesem rekrutacyjnym w PGKGL spółka z o.o., informujemy, że w naszej spółce obowiązuje procedura wewnętrzna dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowanych działań następczych, która została opracowana w celu zapewnienia transparentności oraz zgodności z ustawą o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych w PGKGL spółka z o.o. znajduje się na stronie internetowej spółki w zakładce SYGNALISTA.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o., Księginice 14, 59-300 Lubin
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: @
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a – zgoda oraz art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z ustawą Kodeks Pracy, Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także na potrzeby przyszłych rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
a) sprostowania (poprawienia) danych,
b) ograniczenia przetwarzania danych,
c) dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
8. Nie posiada Pan/ Pani prawa do:
a) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO,
b) usunięcia danych,
c) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.
Inspektor (ds. zamówień publicznych)
Miejsce pracy: Księginice
Rodzaj pracy: Pełny etat (praca stacjonarna)
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Inspektor (ds. Zamówień Publicznych). Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie w realizacji procesów związanych z zamówieniami publicznymi, zapewniając zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi procedurami organizacji.
Zakres podstawowych obowiązków, w szczególności:
1. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
2. ocena wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów dostaw, usług i robót budowlanych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
4. wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy,
5. prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
6. prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
7. udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
8. udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej
9. zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
10. udział w przygotowywaniu projektów umów w porozumieniu z radcą prawnym po zakończeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego,
11. przewodniczenie pracy komisji przetargowej,
12. obsługa platformy e-zamówienia (ew. innych platform) w zakresie publikacji ogłoszeń, sprawozdań, planów, prowadzenia postępowań itp.)
13. publikacja ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej
14. Monitorowanie i analiza zmieniających się przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych
Wymagania
1. Wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych lub kontynuowanie nauki w momencie aplikowania na stanowisko )
2. Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych
3. Znajomość przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych (w tym ustawy PZP oraz aktów wykonawczych),
4. Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Pozostałe oczekiwania:
1. Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
2. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
3. Mile widziane odbyte szkolenia z zakresu zamówień publicznych.
CV prosimy składać osobiście w siedzibie spółki, na adres mailowy: @ lub poprzez formularz na portalu lento.pl
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dotycząca procedury zgłoszeń wewnętrznych
W związku z procesem rekrutacyjnym w PGKGL spółka z o.o., informujemy, że w naszej spółce obowiązuje procedura wewnętrzna dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowanych działań następczych, która została opracowana w celu zapewnienia transparentności oraz zgodności z ustawą o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych w PGKGL spółka z o.o. znajduje się na stronie internetowej spółki w zakładce SYGNALISTA.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o., Księginice 14, 59-300 Lubin
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: @
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a – zgoda oraz art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z ustawą Kodeks Pracy, Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także na potrzeby przyszłych rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
a) sprostowania (poprawienia) danych,
b) ograniczenia przetwarzania danych,
c) dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
8. Nie posiada Pan/ Pani prawa do:
a) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO,
b) usunięcia danych,
c) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.
Dodana
Wygasa
(za 6 dni)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Lubin
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Asystent ds. Sprzedaży w Salonie Optycznym – Wrocław, Tarasy Grabiszyńskie
Medicover Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
PolecanaDodana -
Specjalista ds. zasobów serwisowych
Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.- Jelcz-Laskowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Asystent Działu Obsługi Klienta
WCTRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ- Jelcz-Laskowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Osiek
-
Praca Krzeczyn Wielki
-
Praca Gola
-
Praca Obora
-
Praca Składowice
-
Praca Chróstnik
-
Praca Krzeczyn Mały
-
Praca Koźlice
-
Praca Siedlce
-
Praca Żelazny Most
-
Praca Szklary Górne
-
Praca Raszówka
-
Praca Karczowiska
-
Praca Biedrzychowa
-
Praca Tymowa
-
Praca Kochlice
-
Praca Rudna
-
Praca Głuchowice
-
Praca Chełmek Wołowski
-
Praca Sobin