Główny specjalista ds. realizacji zadań administracyjno-logistycznych w obszarze zapewnienia utrzyma
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
kontakty z podmiotami gospodarczymi i przedstawicielami różnych urzędów w ramach spraw dotyczących umów najmu/użyczenia oraz dokonywanych rozliczeń
-
kontakty z dostawcami usług
-
zagrożenie korupcją w związku z realizacją zamówień/ zakupów
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:
-
Bierze udział w zadaniach związanych ze sprawowaniem przez Ministerstwo trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym spraw związanych ze sporządzaniem i uzgadnianiem dokumentacji w obszarze najmu i użyczania powierzchni, przygotowywaniem sprawozdań dotyczących wykorzystania nieruchomości
-
Zajmuje się najmem i użyczeniem nieruchomości na potrzeby Ministerstwa, w tym sporządzaniem projektów umów najmu i użyczenia powierzchni; sporządzaniem analiz wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości; przygotowywaniem zestawień powierzchni wykorzystywanych przez komórki organizacyjne MRIT; kontrolowaniem prawidłowości realizacji zawartych umów
-
Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa
-
Opracowuje /uzgadnia/ monitoruje plan finansowy i pozostałe plany, zgłaszając wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym
-
Zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy pracownikom Ministerstwa poprzez zapewnienie wykonania usługi dezynsekcji i deratyzacji przez podmiot zewnętrzny, wyposaża właściwych pracowników Ministerstwa w odzież i obuwie robocze, środki ochrony indywidualnej, napoje profilaktyczne oraz środki higieny osobistej, prowadzi kartoteki osobowe wydanej odzieży oraz nalicza należyty ekwiwalent uprawnionym pracownikom z tytułu użytkowania odzieży ochronnej
-
Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w ramach zamówień publicznych
-
Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z administrowaniem i eksploatacją nieruchomości
-
Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
-
Znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
-
Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
-
Myślenie analityczne
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: brak
-
doświadczenia zawodowego
Oferujemy
-
elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
-
częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
-
dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
-
trzynaste wynagrodzenie,
-
podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
-
przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
-
atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
-
pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników,
-
gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
-
Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,
-
staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli,
-
system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,
-
stojaki na rowery na terenie urzędu,
-
stołówka pracownicza,
-
praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
-
możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Dodana
Wygasa
(za 12 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik archiwum | od zaraz | Warszawa Mokotów |
Gi Group S.A. Profil pracodawcy- 35-35 zł brutto / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty