Główny specjalista ds. realizacji zadań administracyjno-logistycznych w obszarze zapewnienia utrzyma

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • kontakty z podmiotami gospodarczymi i przedstawicielami różnych urzędów w ramach spraw dotyczących umów najmu/użyczenia oraz dokonywanych rozliczeń
  • kontakty z dostawcami usług
  • zagrożenie korupcją w związku z realizacją zamówień/ zakupów

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:

  • Bierze udział w zadaniach związanych ze sprawowaniem przez Ministerstwo trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym spraw związanych ze sporządzaniem i uzgadnianiem dokumentacji w obszarze najmu i użyczania powierzchni, przygotowywaniem sprawozdań dotyczących wykorzystania nieruchomości
  • Zajmuje się najmem i użyczeniem nieruchomości na potrzeby Ministerstwa, w tym sporządzaniem projektów umów najmu i użyczenia powierzchni; sporządzaniem analiz wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości; przygotowywaniem zestawień powierzchni wykorzystywanych przez komórki organizacyjne MRIT; kontrolowaniem prawidłowości realizacji zawartych umów
  • Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa
  • Opracowuje /uzgadnia/ monitoruje plan finansowy i pozostałe plany, zgłaszając wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym
  • Zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy pracownikom Ministerstwa poprzez zapewnienie wykonania usługi dezynsekcji i deratyzacji przez podmiot zewnętrzny, wyposaża właściwych pracowników Ministerstwa w odzież i obuwie robocze, środki ochrony indywidualnej, napoje profilaktyczne oraz środki higieny osobistej, prowadzi kartoteki osobowe wydanej odzieży oraz nalicza należyty ekwiwalent uprawnionym pracownikom z tytułu użytkowania odzieży ochronnej
  • Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w ramach zamówień publicznych
  • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z administrowaniem i eksploatacją nieruchomości
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • Myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
  • pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników,
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
  • Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,
  • staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli,
  • system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,
  • stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • stołówka pracownicza,
  • praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
  • możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Dodana
Wygasa (za 12 dni)

Polecani pracodawcy