Inspektor ds. kancelaryjno-archiwalnych

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku
  • Gdańsk, pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Obsługa kacelaryno-archiwalna Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku.
  • Praca w biurze wymagająca dobrego zorganizowania, koncentracji, staranności, wykonywana przy użyciu sprzętu komputerowego.
  • Praca na wysokim parterze w budynku bez windy i podjazdów dla wózków inwalidzkich.
  • Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Obsługa spotkań z interesantami i gośćmi Wojewódzkiego Inspektora i Zastępcy wiąże się z częstym przemieszczaniem na wyższe kondygnacje budynku.
  • Częste kontakty z klientami.
  • Zagrożenie stresem.
  • Wykonuje czynności kancelaryjne, dokumentuje przebieg załatwiania spraw oraz gromadzi i tworzy dokumenty elektroniczne w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wojewódzkim Inspektoracie;
  • Wykonuje czynności związane z obsługą archiwum zakładowego oraz przekazuje dokumentację do Archiwum Państwowego;
  • Nadzoruje prawidłowe stosowanie instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt w celu właściwego tworzenia i obiegu dokumentacji w Wojewódzkim Inspektoracie;
  • Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Wojewódzkiego Inspektoratu;
  • Obsługuje sekretariat i dba o pozytywny wizerunek Inspektoratu;
  • Przygotowuje i obsługuje spotkania z interesantami i gośćmi Wojewódzkiego Inspektora i Zastępcy.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność obsługi narzędzi informatycznych
  • Dobra organizacja pracy i komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego Doświadczenie w pracy w sekretariacie.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Stabilność zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
Dodana
Wygasa (za 6 dni)