Specjalista w Wydziale Nadzoru Kształcenia Ponadpodstawowego i Strategii Edukacyjnej

Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
  • Wrocław, dolnośląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w siedzibie urzędu. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały do pracy: komputer, urządzenia biurowe. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • Prowadzi wewnętrzną ewidencję szkół i placówek nadzorowanych przez Dolnośląskiego Kuratora Oświaty.
  • Prowadzi działania związane z opracowaniem wykazu konkursów, zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez Dolnośląskiego Kuratora Oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, które mogą być wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej
  • Rozpatruje wnioski w sprawie wydania zgody na prowadzenie kursów na wychowawców i kierowników wypoczynku.
  • Weryfikuje wnioski o przyznanie stypendium Prezesa Rady Ministrów dla uczniów.
  • Współorganizuje konferencje, uroczystości i inne imprezy.
  • Wysyła korespondencję e-mailową zbiorczą.
  • Zamieszcza informacje na stronie internetowej Kuratorium.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
  • Znajomość systemu zarządzania dokumentacją EZD.
  • Znajomość struktury organizacyjnej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
  • Znajomość struktury polskiego systemu oświaty.
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie systemu oświaty, wypoczynku dzieci i młodzieży i rekrutacji do szkół i placówek.
  • Znajomość pakietu Office i Office 365, w szczególności obsługi programów Excel i Access.
  • Umiejętność wykorzystania platformy chmurowej w pracy zdalnej (rozwiązania chmurowe).
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Solidność i umiejętności organizacyjne.
  • Umiejętność pracy z wymagającym klientem.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Krytyczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Polecani pracodawcy