Specjalista ds. Sekcji Spraw Osobowych i Ewidencji

Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, nie związana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Wymaga częstych kontaktów telefonicznych, mailowych, bezpośrednich. Nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy. W budynku znajduje się winda oraz toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

  • sprawdza pod względem formalnym wnioski i raporty, które następnie opiniuje oraz sporządza projekty wniosków, decyzji i innych dokumentów wydawanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy,
  • załatwia korespondencję związaną z działalnością kadrową,
  • opiniuje odwołania od decyzji wydanych w I instancji oraz przygotowuje projekty decyzji w ramach II instancji,
  • wspomaga działalność komórek kadrowych jednostek organizacyjnych Policji woj. kujawsko-pomorskiego,
  • przygotowuje analizy, meldunki oraz zestawienia statystyczne dotyczące sytuacji kadrowych i innych spraw kadrowych,

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w kadrach
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • znajomość przepisów KPA
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe o profilu administracyjnym lub ZZL
  • doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych

Oferujemy

- Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- Dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy

- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

- Nagrody jubileuszowe

- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego

- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną

- Możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo – Pożyczkowej

- Dobrą lokalizację

Dodana
Wygasa (za 5 dni)