Stanowisko pracy ds. środków trwałych w wydziale administracyjno-technicznym

  • Słupsk, pomorskie pow. Słupsk

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. wykształcenie wyższe;
    4. doświadczenie zawodowe: co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem ewidencji środków trwałych;
    5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
    6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
    7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
    dodatkowe:
    1. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego);
    2. znajomość ustaw i rozporządzeń:
    - ustawa o finansach publicznych;
    - ustawa o rachunkowości;
    - Kodeks postępowania cywilnego;
    - ustawa o samorządzie gminnym;
    - ustawa prawo zamówień publicznych;
    3. umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych;
    4. praktyczna znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;
    5. umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego, samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
  • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 3 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy