Specjalista ds. obsługi archiwum zakładowego MF
Ministerstwo Finansów w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
-
Wysiłek fizyczny
-
Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych
-
Przyjmuje, ewidencjonuje, porządkuje, zabezpiecza i wypożycza dokumentację zgromadzoną w archiwum zakładowym MF, w celu realizacji obowiązków wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeń wykonawczych, w szczególności przeprowadzania brakowania dokumentacji niearchiwalnej i przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.
-
Realizuje kwerendy i wypożycza dokumentację z zasobu archiwum zakładowego MF.
-
Udziela konsultacji oraz wyjaśnień pracownikom MF w zakresie kwalifikacji dokumentacji.
-
Weryfikuje kompletność i jakość metadanych dla dokumentacji spraw i dokumentacji nietworzącej akt spraw zgromadzonej w systemie teleinformatycznym klasy EZD.
-
Prowadzi ewidencję archiwum zakładowego w systemie teleinformatycznym ARCHIWUM-ISA, w celu umożliwienia pracownikom MF przeszukiwania zasobu archiwum zakładowego ministerstwa, a archiwistom sprawnej realizacji kwerend, typowania dokumentacji do brakowania oraz typowania dokumentacji do przekazywania do archiwum państwowego.
-
Bierze udział w opiniowaniu aktów prawa wewnętrznego, wytycznych i procedur z obszaru zarządzania dokumentacją.
-
Niszczy dokumentację niearchiwalną w celu realizacji procesu brakowania na podstawie danych zgód.
-
Współpracuje z kontrahentami w celu realizacji dostaw i usług z obszaru zarządzania zasobem archiwum zakładowego dla zapewnienia zgodnego z przepisami stanu uporządkowania oraz prawidłowych warunków przechowywania dokumentacji w magazynach archiwalnych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe magisterskie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zasobem archiwum zakładowego lub obsługi archiwum zakładowego
-
Znajomość języka angielskiego lub języka rosyjskiego lub języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu
-
Znajomość przepisów archiwalnych
-
Znajomość przepisów kancelaryjno-administracyjnych
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
-
Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
-
Umiejętność skutecznej komunikacji
-
Umiejętność współpracy w zespole
-
Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku zarządzanie archiwistyka lub wyższe magisterskie ze specjalnością archiwalną lub wyższe magisterskie uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie archiwistyki lub zarządzania dokumentacją
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
-
Elastyczny czas pracy
-
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
-
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
-
Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
-
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opiekimedycznej, uprawnień do zniżek PKP
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
-
Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
-
Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa
(za 13 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik archiwum | od zaraz | Warszawa Mokotów |
Gi Group S.A. Profil pracodawcy- 35-35 zł brutto / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty