Inspektor ds. biurowo - kancelaryjnych

Komenda Powiatowa Policji w Ciechanowie
  • Ciechanów, mazowieckie pow. ciechanowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca o charakterze biurowym

- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- oświetlenie naturalne i sztuczne

- praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy

- wymuszona pozycja ciała

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, m.in. dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego
  • wprowadzanie i aktualizacja danych do podsystemu kadrowego Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie nadanych uprawnień
  • prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych oraz ewidencji z tym związanej
  • prowadzenie wymaganych w pracy kancelaryjnej rejestrów i ewidencji, m.in. dzienników korespondencyjnych Wydziałów, dziennika podawczego, skorowidzów tematycznych, rejestru śledztw i dochodzeń, rejestru postępowań sprawdzających i odmów wszczęcia, rejestru telegramów, rejestru środków zapobiegawczych, ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich
  • kompletowanie i przedkładanie korespondencji wpływającej do dekretacji Naczelnikom i Zastępcom, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • segregowanie korespondencji i przekazywanie jej do właściwych pracowników Wydziału lub komórek organizacyjnych Jednostki
  • sporządzanie wykazu przesyłek nadanych i poleconych oraz przekazywanie ich do wysłania
  • sporządzanie spisów akt kontrolnych postępowań przygotowawczych prowadzonych w Wydziałach i przekazywanie wraz z aktami kontrolnymi do składnicy akt
  • przygotowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji kierownictwa Wydziałów do archiwizacji i przekazywanie jej do składnicy akt KPP
  • obsługa komputera, sporządzanie maszynopisów, kserokopii dokumentów dla potrzeb Naczelników
  • przechowywanie i ewidencjonowanie przechowywanych postępowań przygotowawczych zakończonych wydaniem postanowienia o umorzeniu dochodzenia i wpisaniu sprawy do rejestru przestępstw

Wymagania

  • wykształcenie: średnie na kierunku administracja
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego administracja publiczna
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego administracja publiczna
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „TAJNE”

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (za 10 dni)

Polecani pracodawcy