Radca ds. komunikacji

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: Praca w terenie podczas
realizacja działań komunikacyjnych oraz PR w zakresie projektu „Kampanie
edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania
technologii cyfrowych” (KeI2) (kilka razy w miesiącu), częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne

  • Wspiera Młodszego Kierownika Projektu ds. komunikacji (PR Managera) w projekcie „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych” (KEI2), w tym prowadzi działania komunikacyjne i PR nt. e-usług publicznych oraz rozwoju kompetencji cyfrowych społeczeństwa (planowanie, raportowanie, monitoring działań)
  • Uczestniczy w przygotowaniu strategii działań PR oraz koordynacji działań komunikacyjnych nt. e-usług publicznych oraz kompetencji cyfrowych
  • Przygotowuje komunikaty i informacje prasowe dla mediów, materiały przeznaczone do publikacji na strony internetowe, a także materiały tezowe, przemówienia i prezentacje
  • Odpowiada za współorganizację i obsługę konferencji i briefingów prasowych oraz innych spotkań/ wydarzeń z udziałem przedstawicieli MC
  • Współpracuje z mediami i dziennikarzami w zakresie realizacji działań PR w radiu, telewizji, prasie, na portalach internetowych, a także współpracuje z ekspertami oraz firmami zewnętrznymi
  • Współpracuje z agencją reklamową przy realizacji działań PR nt. e-usług publicznych oraz kompetencji cyfrowych
  • Współpracuje z pracownikami zespołu KEI2 lub zespołami innych departamentów w ministerstwie lub zespołami Centralnego Ośrodka Informatyki, w zakresie projektu KEI2
  • Uczestniczy w pracach związanych z przeprowadzeniem wybranych postępowań o udzielenie zamówień publicznych/ rozeznań rynku realizowanych przez Biuro Komunikacji, dotyczących działań PR

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w zakresie realizacji działań komunikacyjnych lub PR w projektach
  • Znajomość: zasad realizacji działań PR, specyfiki przygotowania działań PR, narzędzi PR (media społecznościowe, media relations), narzędzi analizy efektywności i monitoringu kampanii PR, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC, ustawy prawo prasowe.
  • Umiejętność: redagowanie tekstów komunikatów, artykułów i wpisów do social mediów
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe w zakresie PR
  • doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie współpracy z mediami

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych i aktywności sportowych
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość skorzystania z Programu Wsparcia Pracowników (anonimowe porady psychologiczne)
  • Strefa aktywności wraz z miejscem do odświeżenia się
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dodana
Wygasa (za 9 dni)

Polecani pracodawcy