Starszy specjalista w Wydziale Prasowym, Biuro Komunikacji
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: Praca w terenie - podczas nagrywania wystąpień, wizyt, konferencji Kierownictwa MC w celu publikacji w mediach społecznościowych (kilka razy w miesiącu)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne
-
Obsługuje oficjalne profile MC na portalach społecznościowych – X, Facebook (Fb), LinkedIn, Instagram (Ig), Youtube (YT), Bluesky
-
Tworzy treści na potrzeby portali społecznościowych resortu w zakresie kreowania i realizacji polityki medialnej i wizerunkowej Ministerstwa, w tym: tworzy, edytuje, przygotowuje, publikuje materiały o charakterze wideo: rolki, stories, spoty, teasery, trailery, making off, oraz prowadzi dobór odpowiednich formatów, narracji i elementów wizualnych (np. grafiki, animacje, efekty specjalne)
-
Współpracuje z grafikami i wykonawcami zdjęć w celu nadzoru nad spójnością materiałów graficznych i audiowizualnych
-
Monitoruje i analizuje trendy w social mediach dotyczące komunikacji internetowej instytucji państwowych i rynkowych
-
Tworzy kalendarz publikacji materiałów o charakterze wideo: rolek, stories, spotów, teaserów, trailerów, making off
-
Współpracuje z komórkami merytorycznymi MC w celu opracowania materiałów o charakterze wideo (np. relacje na żywo, konferencje prasowe, ogłoszenia prasowe).
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w zakresie tworzenia wideo na media społecznościowe
-
Wiedza z zakresu: obsługi platform społecznościowych: X, Facebook (Fb), LinkedIn, Instagram (Ig), Youtube (YT), Bluesky
-
Umiejętność: tworzenia materiałów wideo na potrzeby mediów społecznościowych, tworzenia grafiki na potrzeby mediów społecznościowych, formułowania zwięzłych komunikatów na media społecznościowe
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC
-
Kompetencje miękkie: kreatywność, współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowew zakresie dziennikarstwa lubkomunikacji lub marketingu
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Oferujemy
-
Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
„Trzynaste” wynagrodzenie
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej
-
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych i aktywności sportowych
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
-
Możliwość skorzystania z Programu Wsparcia Pracowników (anonimowe porady psychologiczne)
-
Strefa aktywności wraz z miejscem do odświeżenia się
-
Pokój dla rodzica z dzieckiem
-
Doskonała lokalizacja
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
-
Pracownik archiwum | od zaraz | Warszawa Mokotów |
Gi Group S.A. Profil pracodawcy- 35-35 zł brutto / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty