Specjalista ds. nieruchomości

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
  • Gdańsk, pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka,- permanentna obsługa klientów zewnętrznych, zagrożenie korupcją, praca w terenie;

  • naliczanie należności związanych z użytkowanymi nieruchomościami,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych dla obiektów służbowych całego województwa pomorskiego na podstawie podjętych przez rady miast i gmin uchwał,
  • przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej dotyczącej przekazywania, bądź pozyskiwania nieruchomościzabudowanych lub samego terenu na rzecz KWP w Gdańsku, co wiąże się ze zmianą stanu prawnego oraz aktualizacją danych ewidencyjnych,
  • analizowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz dokonywanie wstępnej analizy przydatności pozyskiwanych nieruchomości przy uwzględnianiu określonych kryteriów,
  • koordynowanie prac zmierzających do bieżącego ustalania wartości środków trwałych z grupy 0 - grunty, 1- budynki oraz 2 - obiekty inżynierii lądowej,
  • reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w spotkaniach wspólnot mieszkaniowych oraz fizycznego przekazywania nieruchomości do zasobów Skarbu Państwa,
  • prowadzenie i uaktualnianie zbiorczej bazy danych Nieruchomości-Skarb Państwa,
  • opracowywanie informacji, sprawozdań i wykazów dla Kierownictwa KWP w Gdańsku i KGP w określonym zakresie,
  • przygotowanie okresowych oraz rocznych planów zapotrzebowań na środki finansowe w zakresie kosztów związanych z użytkowanymi nieruchomościami oraz opłat z tytułu trwałego zarządu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat w administracji lub powyżej 1 roku w obszarze nieruchomości
  • umiejętność pracy w zespole
  • obsługa komputera - program Office
  • umiejętność negocjacji,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność określania priorytetów
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów
  • znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • znajomość Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych
  • znajomość Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • znajomość Ustawy o własności lokali
  • znajomość Ustawy Prawo budowlane
  • znajomość Kodeksu cywilnego
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów bhp
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności Excel

Oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (za 9 dni)