Specjalista ds. ocen oddziaływania na środowisko

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze
  • Budynek nie posiada windy
  • Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
  • Budynek posiada wąską klatkę schodową
  • Przy budynku znajdują się miejsca parkingowe
  • Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z różnymi organami
  • Praca wymaga dobrej obsługi komputra (MS OFFICE, poczta elektroniczna, Internet, programy graficzne)
  • Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko oraz przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w celu określenia warunków realizacji przedsięwzięcia, minimalizujących jego oddziaływania na środowisko
  • Uzgadnianie warunków realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w ramach postępowania prowadzonego przez inny organ, w celu określenia warunków realizacji przedsięwzięcia, minimalizujących jego oddziaływanie na środowisko
  • Opiniowanie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, w ramach postępowania prowadzonego przez inny organ
  • Wprowadzanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań z zakresu oceny oddziaływania na środowisko do bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe na kierunku ochrona środowiska, rolnictwo, biologia, bioinżynieria, inżynieria środowiska, hydrologia, zootechnika, geologia
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony środowiska
  • znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność opracy w zespole, odpowiedzialność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, któa w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • umiejętność analizy opracowań eksperckich

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowo wolne 4 godziny z okazji urodzin
  • Dodatkowe wynagrodzenie, tzw. "trzynastka"
  • Dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Dodana
Wygasa (za 11 dni)