Specjalista ds. ocen oddziaływania na środowisko
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
-
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
-
Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze
-
Budynek nie posiada windy
-
Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
-
Budynek posiada wąską klatkę schodową
-
Przy budynku znajdują się miejsca parkingowe
-
Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z różnymi organami
-
Praca wymaga dobrej obsługi komputra (MS OFFICE, poczta elektroniczna, Internet, programy graficzne)
-
Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko oraz przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w celu określenia warunków realizacji przedsięwzięcia, minimalizujących jego oddziaływania na środowisko
-
Uzgadnianie warunków realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w ramach postępowania prowadzonego przez inny organ, w celu określenia warunków realizacji przedsięwzięcia, minimalizujących jego oddziaływanie na środowisko
-
Opiniowanie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, w ramach postępowania prowadzonego przez inny organ
-
Wprowadzanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań z zakresu oceny oddziaływania na środowisko do bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe na kierunku ochrona środowiska, rolnictwo, biologia, bioinżynieria, inżynieria środowiska, hydrologia, zootechnika, geologia
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony środowiska
-
znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
-
znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej
-
umiejętność opracy w zespole, odpowiedzialność
-
zdolność analitycznego myślenia
-
umiejętność obsługi komputera
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, któa w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: brak
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
-
umiejętność analizy opracowań eksperckich
Oferujemy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dodatkowo wolne 4 godziny z okazji urodzin
-
Dodatkowe wynagrodzenie, tzw. "trzynastka"
-
Dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Dodana
Wygasa
(za 11 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Olsztyn