Specjalista w Wydziale Gospodarczym, Biuro Administracyjne

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4
godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: wysiłek fizyczny, praca na wysokości (np.:podczas przyjmowania i rozdysponowywania zamówionych towarów, przestawianie i ustawianie asortymentu; wypakowywanie dostarczonego towaru; wysiłek fizyczny podczas ustawiania sprzętów
niezbędnych do realizacji narad, konferencji itp.), zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne

  • Nadzoruje magazyn biurowy poprzez prowadzenie bieżącej ewidencji ilościowej, przyjmowanie oraz wydawanie artykułów, weryfikację stanu zapasów, przygotowanie okresowych inwentaryzacji materiałów biurowych (pomieszczenia tymczasowego zaplecza)
  • Realizuje zadania związane z organizacją i optymalizacją zakupów towarów i usług w ramach umów i wniosków z kontrahentami, poprzez opracowanie planów zakupowych na podstawie zamówień składanych przez komórki organizacyjne MC
  • Przygotowuje i przeprowadza we współpracy z komórką właściwą ds. zamówień publicznych, postępowania z zakresu zamówień publicznych pozostających we właściwości Wydziału, poprzez szacowanie wartości zamówienia, przygotowanie i przeprowadzenie rozeznania rynku, opracowanie projektu umowy, dbanie o jej prawidłową realizację
  • Przygotowuje sale na konferencje, narady, spotkania (m. in. ustawienie sprzętów, migracja doposażenia itp. – we współpracy z innymi pracownikami, wydziałami i komórkami)
  • Realizuje sprawy związane z zapewnieniem gospodarki transportowej
  • Zgłasza do planu finansowego MC wydatki bieżące pozostające w zakresie Wydziału i weryfikuje te wydatki
  • Opracowuje, weryfikuje i aktualizuje Plan Zamówień Publicznych w ramach wydziału dotyczący zakupu towarów i usług na dany rok budżetowy

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC; ustawy o finansach publicznych (Dział Ii III), ustawa o rachunkowości (Rozdział 1, 2 i 3), podstawowa wiedza z zakresu gospodarki magazynowej, rozeznania rynku i przygotowania materiałów do przeprowadzania zamówień publicznych w świetle ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dział I, II i III), Rozporządzenia RM w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, zarządzenia 249 Prezesa RP w sprawie centralnego zamawiającego, rozporządzenia ws. sposobu używania wizerunku orła ustalonego dla godła RP
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie prowadzenia spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (np. biurowymi, spożywczymi, chemicznymi) przy wykorzystaniu modułu magazynowego.

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość skorzystania z Programu Wsparcia Pracowników (anonimowe porady psychologiczne)
  • Strefa aktywności wraz z miejscem do odświeżenia się
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dodana
Wygasa (za 13 dni)

Polecani pracodawcy