Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

  • Lubin, dolnośląskie pow. lubiński

Handlowiec

Umowa o pracę

Pełny etat

   

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta


Twój zakres obowiązków

  • odpowiadasz za obsługę telefoniczną klienta w zakresie wynajmu,
  • odpowiadasz za obsługę mailową klienta w zakresie wynajmu,
  • odpowiadasz za kontakt z klientem w zakresie wynajmu innymi kanałami komunikacji,
  • wprowadzasz rezerwację od klienta do systemu operacyjnego,
  • aktualizujesz statusy wynajmów w systemie w zakresie danych dotyczących rezerwacji,
  • wysyłasz do klientów fv proforma i linki do płatności online,
  • umawiasz telefonicznie z klientem wydania i zwroty pojazdów.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość obsługi komputera i programów pakietu Office,
  • samodzielność i zdolności organizacyjne.

To oferujemy

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale, dającą możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w obszarze sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń i premii uzależniony od osiągniętych wyników.

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KaizenFleet Sp. z o.o. Sp. k. 59-300 Lubin ul. Przemysłowa 1e, NIP: 6922509293 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 30 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy