Specjalista ds. telefonicznej obsługi Pacjenta

  • Lublin, lubelskie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista ds. telefonicznej obsługi Pacjenta


Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami jakości firmy w ruchu przychodzącym oraz (na zlecenie) wychodzącym
  • obsługa korespondencji mailowej
  • dbanie o najwyższy poziom zadowolenia Pacjentów w kontakcie telefonicznym
  • aktywne promowanie korzystania z oferowanych badań diagnostycznych

Nasze wymagania

  • dyspozycyjność do udziału w szkoleniu stacjonarnym w dniach od 18 do 28 marca - w dni robocze (warunek konieczny)
  • zaangażowanie oraz nastawienie na realizację celów
  • dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność bezbłędnego pisania na klawiaturze
  • wysoki poziom empatii i komunikatywności
  • dyspozycyjność min. 6godz. dziennie (elastyczny grafik od poniedziałku do piątku między 8:00 a 18:00)
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Pacjenta/Klienta

To oferujemy

  • współpracę na podstawie umowy zlecenie: 30,50zł/godz. brutto (studenci) oraz 33,65zł/godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS)
  • system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników do 500zł/brutto miesięcznie
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!
  • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie na życie UNUM
  • stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb i preferencji
  • komfortowe warunki - biuro z widokiem na panoramę Lublina

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 30 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy