• Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Od momentu naszego powstania w 1997 roku, Wiedza i Praktyka sp. z o.o. z siedzibą w sercu Warszawy, nieustannie rozwija się, aby być wiernym partnerem dla specjalistów i przedsiębiorców poszukujących solidnej wiedzy fachowej. Jesteśmy jednym z czołowych dostawców informacji branżowej w Polsce, a nasze publikacje, zarówno drukowane, jak i elektroniczne, są synonimem jakości i praktyczności. Nasza misja jest jasna i niezmienna – pragniemy wspierać Was, profesjonalistów i właścicieli firm, w dążeniu do doskonałości zawodowej i osobistej. Wiedza, którą dostarczamy, ma pomagać w codziennych wyzwaniach, inspirować do poszukiwania nowych rozwiązań i przyczyniać się do Waszego sukcesu. Z dumą zatrudniamy między 51 a 200 wykwalifikowanych pracowników, którzy są naszym największym atutem. Dzięki ich zaangażowaniu i ekspertyzie, nasze szkolenia stacjonarne i konferencje cieszą się uznaniem i są chętnie odwiedzane przez specjalistów z różnych branż. Innowacyjność jest dla nas kluczowa. Nieustannie poszukujemy nowych, coraz bardziej zaawansowanych sposobów na przekazywanie wiedzy, abyście zawsze mieli dostęp do aktualnych i praktycznych informacji w dogodnej dla Was formie. Jesteśmy przekonani, że nasze publikacje i usługi edukacyjne są nie tylko źródłem wiedzy, ale i inspiracji. Zapraszamy Was do współtworzenia z nami historii sukcesu, która zaczęła się ponad dwie dekady temu, a która – mamy nadzieję – będzie trwać jeszcze długie lata, przynosząc korzyści wszystkim, którzy z nami współpracują.

Menedżer Produktu


Twój zakres obowiązków

  • Dbanie o rozwój wybranego obszaru tematycznego poprzez szukanie pomysłów na produkty i usługi, koordynowanie procesu ich tworzenia i wprowadzenia do sprzedaży aż po bieżącą analizę wyników
  • Ciągłe doskonalenie produktów istniejących poprzez analizę rynku i działań konkurencji, badanie potrzeb klientów oraz trendów technologicznych
  • Zarządzanie projektami związanymi z procesem wydawniczym lub realizacją eventu szkoleniowo-konferencyjnego (określanie zadań do wykonania, monitorowanie terminów, zlecanie i odbiór prac, testowanie rozwiązań, weryfikacja materiałów)
  • Planowanie działań promocyjnych i udział w tworzeniu kampanii marketingowych w różnych kanałach sprzedaży (przez telefon, online i social media)
  • Aktywny udział w planowaniu sprzedaży i kontroli budżetu (sprzedaż i koszty)
  • Praca ze wskaźnikami (KPI), w tym finansowymi
  • Współpraca z zespołem redakcyjnym, odpowiedzialnym za część merytoryczną produktu

Nasze wymagania

  • Masz doświadczenie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów/usług i największą frajdę sprawia Ci zbieranie informacji i kreowanie czegoś nowego
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami/produktami, potrafisz przekładać cele na zadania
  • Lubisz rozmawiać z ludźmi i dobrze się komunikujesz, skutecznie dowozisz projekty
  • Potrafisz zaplanować budżet (projektu/produktu) i nadzorować jego realizację
  • Umiesz wyciągać wnioski na podstawie raportów i szybko podejmujesz decyzje biznesowe
  • Masz rozwinięte umiejętności analityczne: zrozumienie potrzeb użytkowników oraz analiza rynku
  • Potrafisz pracować w szybkim tempie, łatwo adaptujesz się do zmian
  • Mile widziane doświadczenie w branży wydawniczej lub pokrewnej oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii telemarketing i online (performance marketing)

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Kwartalny system premiowy
  • Pracę w modelu hybrydowym (3 dni w biurze, 2 zdalnie)
  • Elastyczny czas pracy (startujemy między 8:00, a 9:30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach/konferencjach/dofinansowanie do studiów)
  • Pracę przy ciekawych projektach, które są kierowane do bardzo sprofilowanego odbiorcy
  • Brak dress code’u
  • Swobodną atmosferę
  • Biuro zlokalizowane na zielonej Saskiej Kępie

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 30 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy