• Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Asystent / Asystentka Biura


Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa biura w zakresie korespondencji, dokumentów, obsługi telefonicznej;
  • Przyjmowanie gości i organizacja spotkań;
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów;
  • Rejestracja faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów (SaldeoSMART);
  • Archiwizacja dokumentów spółki;
  • Zarządzanie systemem e-doręczeń;
  • Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych;
  • Bieżąca współpraca z kontrahentami i usługodawcami (nadzór nad firmą sprzątającą);
  • Wspieranie pozostałych współpracowników w zakresie zadań administracyjnych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych;
  • Min. roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Rzetelność, dokładność, wysoka kultura osobista;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16
  • Dużą samodzielność planowania pracy
  • Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole
  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości
  • Świadczenia pozapłacowe: pakiet Medyczny, Ubezpieczenie Grupowe, karta Benefit dla siebie i rodziny

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 30 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy