Starszy inspektor ds. obsługi klienta
-
Ełk, warmińsko-mazurskie pow. ełcki
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
· praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu
· kontakt z klientem zewnętrznym
· narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)
-
Generowanie wniosku o wydanie dokumentu paszportowego w postaci elektronicznej lub na wydruku dokumentu utrwalonego w postaci elektronicznej. Sprawdzanie i porównywanie danych zawartych w Rejestrze Dokumentów Pajszportowych, w Rejestrze PESEL, w Rejestrze Dowodów Osobistych z przedkładaną dokumentacją, w celu sporządzenia prawidłowego dokumentu paszportowego. W przypadku rozbieżności w danych osobowych podemowanie czynności wyjaśniających. Pobranie odcisków linii papilarnych oraz pobieranie podpisu za pomocą urządzenia umożliwiającego elektroniczne złożenie podpisu od wnioskodawcy. Wprowadzanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych,
-
Wydawanie wystawionych paszportów, potwierdzanie tożsamości, umożliwienie sprawdzenia wnioskodawcy danych osobowych i danych biometrycznych zamieszczonych w warstwie graficznej i elektronicznej w celu weryfikacji poprawności zapisu,
-
Wystawianie paszportów tymczasowych. Weryfikacja danych osobowych zarejestrowanych wniosków w Rejestrze Dokumentów Paszportowych oraz kierowanie ich do CPD MSWiA. Sprawdzenie paszportów po produkcji i wykonanie funkcji przyjęcia dokumentów w Rejestrze Dokumentów Paszportowych oraz dystrybucja do właściwych delegatur i terenowych punktów w województwie w celu wydania paszportu wyłącznie osobom uprawnionym w ustawowym terminie,
-
Udzielanie informacji paszportowych w celu prawidłowego złożenia wniosku przez osoby ubiegające się o dokument paszportowy,
-
Przyjmowanie opłaty paszportowej za pomocą karty płatniczej w celu umożliwienia obywatelowi złożenie wniosku i uiszczenia opłaty paszportowej bezpośrednio na stanowisku pracy. Weryfikowanie dokumentów potwierdzających prawo do obniżonej opłaty albo zwolnienia z opłaty. Przygotowywanie dyspozycji przekazania środków w celu umożliwienia zwrotu nadpłaconej kwoty,
-
Nadawanie numerów pesel w celu rejestracji wniosku obywatela w Rejestrze Dokumentów Paszportowych,
-
Przyjmowanie zgody na wydanie dokumentu paszportowego dla małoletniego i stwierdzanie własnoręczności podpisu w celu złożenia w jego imieniu wniosku o wydania dokumentu paszportowego,
-
Przetwarzanie w Rejestrze Dokumentów Paszportowych informacji o statusach dokumentów paszportowych w celu utrzymania aktualnych danych w centralnym zbiorze.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
znajomość ustawy z dnia 27 stycznia 2022 r. o dokumentach paszportowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1063)
-
znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 września 2022 r. w sprawie dokumentów paszportowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2050)
-
znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie opłat za paszport i za paszport tymczasowy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1499)
-
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej
-
znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumi1 eniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, biegła obsługa komputera
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe lub podyplomowe administracyjne lub prawnicze
-
doświadczenia zawodowego w administracji
-
przeszkolenie informatyczne
-
znajomość kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
Oferujemy
· „trzynaste wynagrodzenie”
. ruchomy czas pracy- mozliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 6.00 a 9.00
· pakiet szkoleń
· możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy
· pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe)
· stabilność zatrudnienia
· miłą atmosferę pracy
· regularnie wypłacane wynagrodzenie
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Ełk
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Siedliska
-
Praca Konieczki
-
Praca Mrozy Wielkie
-
Praca Mołdzie
-
Praca Pisanica
-
Praca Prostki
-
Praca Stare Juchy
-
Praca Wysokie
-
Praca Krzywe
-
Praca Kołaki
-
Praca Guty Rożyńskie
-
Praca Grajewo
-
Praca Świętajno
-
Praca Kalinowo
-
Praca Grądzkie Ełckie
-
Praca Bełda
-
Praca Orzysz
-
Praca Rajgród
-
Praca Olecko-Kolonia
-
Praca Olecko