Główny specjalista w Zespole do spraw Współpracy Międzynarodowej i Legislacji Unii Europejskiejw Dep

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: 3 piętro
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
    przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
    może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Koordynuje przygotowywanie stanowiska Ministra w odniesieniu do problematyki będącej przedmiotem prac i decyzji Komitetu do Spraw Europejskich (KSE), w tym opinii i stanowisk do dokumentów wnoszonych przez Ministerstwo.
  • Koordynuje sprawy związane z udziałem właściwego członka kierownictwa Ministerstwa w pracach KSE, w szczególności przygotowuje materiały na posiedzenia KSE oraz Zespołu przygotowawczego KSE.
  • Prowadzi sprawy związane z członkostwem w UE, w tym koordynuje wypracowanie stanowiska Rzeczypospolitej Polskiej w sprawach wynikających z kompetencji Ministra na poziomie Rady Europejskiej, Komitetu Stałych Przedstawicielstw (COREPER) i Rady Ministrów UE, koordynuje przygotowanie stanowiska Ministerstwa na posiedzenia organów przygotowawczych w Radzie UE,
  • Koordynuje sprawy związane z przygotowaniem stanowisk RP lub wkładów do stanowisk RP do projektów aktów legislacyjnych UE, przekazywanych Sejmowi RP i Senatowi RP, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa i Ministerstwami wiodącymi,
  • Koordynuje współpracę członków kierownictwa Ministerstwa z Komisją Europejską (KE), Parlamentem Europejskim i innymi instytucjami unijnymi,
  • Koordynuje zadania związane z postępowaniami prowadzonymi przez Komisję Europejską w związku z brakiem transpozycji lub nieprawidłową transpozycją przepisów UE w zakresie kompetencji Ministra, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość bieżącej sytuacji na arenie międzynarodowej, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotyczących obszarów działania spółek, w których prawa z akcji lub udziałów wykonuje Minister Aktywów Państwowych,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
  • Znajomość procesu decyzyjnego UE,
  • Znajomość podstaw prawa UE.
  • Umiejętności i kompetencje: analitycznego i syntetycznego myślenia, formułowania zwięzłych wypowiedzi pisemnych, w tym korespondencji dyplomatycznej, wystąpień publicznych, dobrej organizacji pracy, pracy w zespole, rzetelność komunikatywność.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu europeistyki, stosunkówmiędzynarodowych, prawa międzynarodowego.
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym ze współpracą międzynarodową, integracjąeuropejską.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C2.
  • Znajomość innego niż angielski języka roboczego UE na poziomie B2.
  • Umiejętność obsługi systemu teleinformatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD.

Oferujemy

Czas i organizacja pracy

  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
  • Indywidualny rozkład czasu pracy.
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru

Wypoczynek

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
  • Sport, rekreacja i czas wolny
  • Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Miejsce do ćwiczeń.
  • Miejsce do odświeżenia się.
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.

Benefity finansowe

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Nagroda jubileuszowa.
  • „Trzynaste” wynagrodzenie.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Możliwość przystąpienia do PPK.
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.

Dojazd do pracy

  • Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.

Inne

  • Bufet.
  • Kiosk.
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.
Dodana
Wygasa (za 12 dni)

Polecani pracodawcy